לפני כשבוע התקבל במשטרת ישראל דיווח מחברת איתור על רכב שנגנב מרחוב ילדי טהרן בגבעתיים. השוטרים, שקבלו את הדיווח, החלו מיד בסריקות שבמהלכן הבחינו ברכב בנסיעה ברחוב יצחק רבין בגבעתיים. החשוד אינו נשמע להוראת השוטרים שביקשו ממנו לעצור והגיע עד למחסום שנפרס בכביש 5, עלה על הדוקרנים והמשיך בנסיעה פרועה תוך שהוא מסכן את כלל משתמשי הדרך. 

השוטרים המשיכו במרדף אחר הרכב והחשוד עצר בשולי הדרך בכביש 5 והחל בבריחה רגלית. שוטרי הסיור של תחנת בני ברק- רמת גן דלקו אחר החשוד שנמלט לשדות הסמוכים ובמהלך סריקות איתרו את החשוד, כאשר הוא שוכב על הקרקע בין השיחים. השוטרים עצרו את החשוד, בן 16, תושב שטחים והוא הועבר לחקירה שבסיומה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת.

חוקרי תחנת גבעתיים המשיכו בחקירה מואצת שבמסגרתה קשרו את החשוד לגניבת רכב נוספת שאירעה בחודש ינואר האחרון מרחוב אילת בגבעתיים כאשר החשוד נטש את הרכב ונמלט. 

עם סיומה של חקירה מורכבת על ידי חוקרי תחנת משטרת גבעתיים, הוגש כתב אישום כנגד החשוד בגין גניבת רכב וחבלה במזיד, נהיגה פוחזת, נהיגה ללא הוצאת רישיון נהיגה מעולם וללא ביטוח, כניסה לישראל שלא כחוק והפרעה לשוטר במילוי תפקידו וכן בקשה למעצר עד החלטה אחרת.