ראש עיריית רמת גן לשעבר ישראל זינגר החליט שלא להתמודד בבחירות הקרובות לראשות העירייה. זאת, לאחר שבחודשים האחרונים בדק זינגר את האפשרות להתמודד בבחירות ובראיון ל"המקומון", שפורסם ב-2 במרץ, הוא אמר: "אני שוקל להתמודד בבחירות לראשות עיריית רמת גן, אני מקבל הרבה פניות מתושבים".

זינגר, שניהל במשך שנים ארוכות על תיכון בליך והיה חבר מועצה במשך כ-15 שנה, מהן עשר שנים כראש האופוזיציה וחמש שנים כראש העירייה, נוצח בבחירות שהתקיימו ב-2018 על ידי כרמל שאמה הכהן, בתום מערכת בחירות סוערת ובסיבוב השני. לאחר הבחירות, התפטר זינגר ממועצת העירייה. סיעתו, שקיבלה שלושה מנדטים, התפצלה בהמשך, לאחר ששניים מחבריה – יונה טילמן וחגי אשר הצטרפו לקואליציה של שאמה הכהן, בעוד שעו"ד אביבית מאור נמרודי נותרה כסיעת יחיד.

בהודעה שפרסם זינגר הוא כתב: "לאחר 18 שנים כמנהל בליך, עשר שנים כיו"ר האופוזיציה במועצת העיר וחמש שנים כראש העירייה, ולאחר התלבטות עם עצמי ועם משפחתי, החלטתי בלב כבד, אך שלם - לא אתמודד לראשות העירייה".

בהמשך הודעתו כתב זינגר: "אני גאה בכך שהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה קבעה, שבתקופתי הצלחנו להוביל את רמת גן למקום הראשון באיכות החיים מבין הערים הגדולות בישראל. לצערי, היה מי שניסה לתפור לי תיק זדוני שהסתיים כמובן בלא כלום, אך הטיל צל כבד על ארבע מתוך חמש שנות כהונתי, וגרם לי ולמשפחתי עוגמת נפש וכאב לב בל יתוארו – אחרת הייתי ממשיך לשרת אתכם כראש העירייה גם היום".

בהמשך הודעתו ציין זינגר, כי "בימים אלה אני מבלה זמן איכות עם משפחתי ועוסק במרץ רב בפעילות התנדבותית בעמותות לקידום החינוך ובעמותות לשיפור חייהם של אלה שהגורל לא האיר להם פנים. אני מאמין, שבמוקדם או במאוחר, באמצעות הידע והניסיון הרב שצברתי, אמצא את הדרך לחזור ולסייע ביצירת עתיד טוב יותר לעיר ולתושביה".