נבחרת האמהות בבית הספר שמעוני ג’ זכתה באליפות העונה העשירית של ליגת מאמאנט בכדורשת, לאחר משחק אליפות מותח מול נבחרת האמהות מבית הספר בורוכוב. הקבוצה קטפה זכייה כפולה, כאשר זכתה במקום הראשון באליפות העירונית וגם בטורניר מחזיקות הגביע. עם סיום העונה העשירית והמרגשת לליגה, מתחיל כעת גיוס שחקניות חדשות לעונה הבאה. ליגת מאמאנט היא ליגת כדורשת של אמהות מבתי ספר שונים בעיר, כאשר כל קבוצה מייצגת את בית הספר או הגנים שבהם מתחנכים ילדיהן. בגבעתיים פעילות 11 קבוצות, כאשר כל השחקניות הן תושבות העיר. כולן אמהות עסוקות, המנהלות קריירה ומקדישות זמן גם לפעילות ספורטיבית. הליגה משלבת בין פעילות ספורטיבית וכושר גופני לערכים של דוגמה אישית, אחריות, שיתוף פעולה וקבוצתיות. בעירייה ציינו כי הליגה חרטה על דגלה את נושא המעורבות הקהילתית, והיא מקדמת לאורך השנה פעילויות התנדבותיות שונות. כיו"ר מאמאנט ורכזת הליגה בגבעתיים משמשת בשנים האחרונות הילה הרציג ירון. 
סגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק הנשים אור-לי ניב אמרה לאחר משחק הגמר: "עונה 10 של מאמנט גבעתיים הסתיימה בטקס מכובד ובמשחק משובח של שתי קבוצות מעולות. לפני עשור התקבלה ההחלטה על הקמת ליגת מאמאנט בעיר אצלי במשרד, בפגישה שאליה הגיעו שתי האלופות קארין שקד אינס ושירי כהן. לא ממש ידעתי מה זה אומר, אבל הייתה לי תחושה שזה יכול להתפתח למשהו טוב. מיד הסכמתי, ומאז הכל היסטוריה”.
לדבריה, “מאמאנט הפכה לתופעה חברתית וספורטיבית, שלא ניתן לפספס בעיר. השחקניות שלנו מייצגות את גבעתיים בגאווה, ומקדמות את ערכי הספורט, החברות והקהילתיות. זאת, לצד הארגון והחזון של עמותת קהילתיים והתמיכה של ראש העירייה רן קוניק, שהשכיל לזהות את הפוטנציאל הספורטיבי. 
“תודה להילה הרציג ירון על ריכוז פעילות הליגה, ולקארין אינס האחת והיחידה, שהדגימה הנהגה שקטה ובוטחת מהי, ובעיקר תודה גדולה לכל העוסקות והעוסקים בדבר. מצפים לעונה מותחת נוספת. אני, שהמאמנט הפכה להיות חלק מהמשפחה שלי, אמשיך להאמין בה, לתמוך ולחכות מעונה לעונה”, ציינה ניב, והודיעה כי אמהות תושבות העיר המעוניינות לקחת חלק בליגת מאמאנט בגבעתיים מוזמנות להירשם למיונים של העונה ה-11.