בטקס מרגש, הוסב שמה של גינת ילדי טהרן בגבעתיים לגינה ע"ש אביגדור קהלני. האירוע התקיים במעמד ראש עיריית גבעתיים רן קוניק, הרב הראשי לגבעתיים פנחס אדרי ויו"ר עמותת "שורשי תימן" בגבעתיים משה גולני, שהיה מיוזמי קריאת הגינה על שמו של קהלני.

גולני, שכיהן במשך שלוש קדנציות כחבר מועצת העירייה ומשמש כיום כסגן יו"ר המועצה הדתית בעיר, ממשיך לבצע פעילות התנדבותית ענפה. בטקס השתתף גם נשיא האגודה לטיפוח, חברה ותרבות ד"ר יגאל בן שלום, לצד עשרות מוזמנים נוספים. לאחר הנאומים, נערך טקס גזירת סרט והסרת לוט של השילוט ע"ש קהלני אשר הוצב בגינה.

קהלני, בעל עיטור המופת בזכות פיקודו על פלוגת טנקים בקרבות ברמת הגולן במלחמת ששת הימים. בנוסף, קיבל קהלני גם את עיטור גבורה, על קרב בו עמד כטנק יחיד מול שלושה טנקים סוריים והצליח להכריע אותם. בשנת 2013 זכה קהלני בעיטור הנשיא על אומץ לבו ומנהיגותו בשדה הקרב, ועל תרומתו לביטחונה של מדינת ישראל.

בנוסף, כיהן קהלני בתפקידים ציבוריים רבים ומגוונים, בהם חבר כנסת, השר לביטחון פנים, סגן ראש עיריית תל אביב, ראש האגף הביטחוני-חברתי במשרד הביטחון ויו"ר האגודה למען החייל. השנה, ביום העצמאות ה-75 למדינת ישראל, נבחר להדליק משואה בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל. 

בגינה החדשה על שמו חודשו מתקני המשחק והונגשו גם לבעלי המוגבלויות. בנוסף, הותקנו ברזיות, ריהוט גן חדש ותאורה. "זוהי זכות גדולה לגבעתיים לקרוא לגינת החמד שברחוב ילדי טהרן על שמו של אביגדור קהלני. נהוג בעולמנו להנציח אדם רק לאחר פטירתו. בעיניי, זוהי זכות להנציח אדם ראוי עוד בימי חייו", ציין קוניק. "קהלני הוא סמל לגבורה ונתינה למען עם ישראל. אהבת הארץ, הצניעות והרעות הם חלק מהערכים שמייצג קהלני. ילדים שישחקו בגינה היפה הזאת ותושבים שיעברו בדרכה לבתי הכנסת באזור, יקראו על קהלני, האיש שהפך לאגדה עוד בחייו".

בטקס אמר קהלני "גדלנו במדינה שבה רחובות שלמים נקראו על שם מקימיה, ותמיד הסתכלתי על שמות המייסדים והתפעלתי מהם. ההחלטה לקרוא לגינה על שם אדם שעודו בחיים היא החלטה שיש בה המון אומץ. כולנו היינו רוצים להשאיר עקבות במקום שבו חיינו. אדם עושה דברים ומסתכל אחורנית ושואל: מה השארתי אחריי? ביום שהתגייסתי לצה"ל, ידעתי שדור הולך ודור בא, וכי עלינו לשמור על המדינה שלנו בתורנות. אני מלא הערכה לרן קוניק ולעיריית גבעתיים על ההנצחה המרגשת. תודה לכל המברכים ולעושים במלאכה, ולחברי הלוחמים שהגיעו לכבד אותי".