כשבועיים לאחר השקת קמפיין הבחירות של רשימת "רמת גן חופשית-הצעירים" למועצת העירייה, הודיע ראש הרשימה, סגן ראש העירייה רועי ברזילי, על תמיכתו במועמדותו של כרמל שאמה הכהן בבחירות לראשות העירייה.

"בימים אלה אנחנו ממוקדים בהצלחת הרשימה שלנו גם למועצת העירייה, בבחירות שיתקיימו בסוף אוקטובר, מתוך שאיפה להיות הרשימה הגדולה, המשפיעה והחזקה ביותר במועצת העירייה", ציין ברזילי בפוסט שהעלה. "לצד הבחירות למועצה, יתקיימו גם בחירות לראשות העירייה. אשתף, שכיהנתי במועצה ובהנהלות העירייה בתפקידים שונים תחת שלושה ראשי ערים ברמת גן, ואני מכיר אישית את כל המועמדים לראשות העירייה בבחירות הקרובות. ברמה האישית, כרמל שאמה הכהן הוא המועמד המתאים ביותר לדעתי. ראש עירייה שכבר הוכיח את עצמו ופעל איתנו יחד בשיתוף פעולה. אני משוכנע שהקדנציה השנייה שלו ושלנו יחד, תהיה אפילו טובה יותר, לאחר הניסיון וההערכה שהוא ואנחנו צברנו יחד כשותפים להנהגת העירייה בחמש השנים האחרונות".

ברזילי ציין עוד: "ראש העירייה הביע פעם אחר פעם פומבית, מעל במות שונות ובאופן חד וצלול, את התנגדותו להפיכה המשטרית על רכיביה השונים. מטעם זה, כאחד המובילים במאבק נגד ההפיכה, אני סבור שבשעה זו, זה מעניק משקל נוסף לעמדתי". ברזילי הבהיר, כי ימליץ לסיעה לקבל החלטה סיעתית ופומבית לפני הבחירות על תמיכתה במועמדותו של שאמה הכהן לראשות העירייה. "כך או כך, הסיעה תישאר עצמאית ואוטונומית לפעול במועצת העירייה ברוח ערכיה ועקרונותיה. כרגע אני מבטא את דעתי האישית, נוכח מאות פניות שקיבלתי".