חבר מועצת עיריית רמת גן זוהר ישרים, המתמודד בבחירות הקרובות למועצה בראש רשימת הציונות הדתית, ערך בביתו כנס בהשתתפות עשרות פעילים. בכנס, בו נכח הרב שלום שפירא, הוצג סלוגן הבחירות למועצת העירייה – "זוהר ישרים – בא בטוב למועצה".

במהלך הכנס, הציג ישרים את שלומית פיינגולד, שתוצב במקום השני ברשימת הציונות הדתית. פיינגולד (43), נשואה ואם לארבעה, המתגוררת מזה כ-16 שנים ברמת גן, היא שחקנית, יוצרת וחוזרת בתשובה, החברה בקהילת "נהורא". ישרים הודיע, כי חברים נוספים ברשימה צפויים להיות ד"ר אריה חממי ועו"ד אמיר ברכה.

ישרים, המחזיק כיום את תיקי גנים ונוף והביטחון בעירייה, הציג תוכנית לקדנציה הבאה, הכוללת את המשך שיפור הגנים והנוף ברמת גן, הגברת הפעילות בתחום החינוכי-חברתי, דאגה לצעירים ותנועות הנוער, וחיפוש אחר פתרונות בתחומי התחבורה והתנועה, על רקע העומסים בכבישים ומחסור במקומות חניה באזורים שונים בעיר.

לדבריו, אחד היעדים יהיה שמירה על מרקם החיים והשילוב של המסורת היהודית בעיר. "רמת גן בפירוש לא צריכה להיות בני ברק, אך גם לא צריכה להיות תל אביב", הוא הדגיש. הוא ציין, כי כאדם דתי, הוא מבין את החשיבות של המסורת והצביון היהודי, וכי הוא מחויב לחזק את ההיבטים של הדת והזהות היהודית בעיר. "אני מאמין שהדת והמסורת הם חלק בלתי נפרד מהחיים בעיר, ואני מתכוון להביא את הערכים הללו לחזית הפעילות העירונית, תוך התחייבות לקידום ואחדות בתוכה. אחת המשימות החשובות שלנו תהיה לפעול לצמצום הפערים בין שכונות בעיר", הבטיח.

ישרים התמודד בבחירות 2018 ברשימת הסיעה הדתית המאוחדת, שהתמודדה ביחד עם ש"ס, והוצב במקום השני. בהמשך הוא התפצל מסיעת ש"ס והיה חבר בקואליציה. ישרים (48), נשוי ואב לחמישה ילדים, ציין כי בקדנציה החולפת הוא קיים את התחייבותו לקידום החינוך הממלכתי-דתי בעיר והזכיר את הקמת המרכז הקהילתי לציבור הדתי והשלוחה התורנית באולפנית הרא"ה. "מדובר בהשקעה חסרת תקדים במוסדות הציבור הדתי", הוא ציין והבטיח לפעול להקצאות משמעותיות גם בקדנציה הבאה. 

לדבריו, קיים פוטנציאל להגיע לפחות לשני מנדטים. "אני קורא לכל מי שרואה עצמו שייך לגוש האמוני להצטרף ולתמוך ברשימה שלנו, שרוצה לאחד את תושבי רמת גן ולתת מקום של כבוד גם למסורת ישראל", הוא ציין.

בינתיים הרשימה בראשותו מתמקדת בבחירות למועצה ואינה נוקטת עמדה בבחירות לראשות העירייה. "היחסים שלי עם ראש העירייה כרמל שאמה הכהן היו ענייניים והובלנו ביחד דברים, כמו קידום שיפוץ הגנים הציבוריים, אבל כעת אנחנו מתמקדים בבניית הכוח של הסיעה החדשה וזה הדבר שאנחנו רואים לנגד עינינו. אם לקראת הבחירות יהיו התפתחויות – נודיע עליהן", הוא ציין והוסיף, כי "בשלב זה, אני לא חושב שהשאלה הגדולה בבחירות הללו היא זהות ראש העירייה, אלא איזו מפלגה תעמוד לימינו, או לחלופין, מי עומד לשמאלו. אנחנו צריכים לאזן את ראש העירייה מימין".

פיינגולד, אמרה בכנס, כי "כבעלת תשובה, אני מכירה מקרוב את המתח מצד אחד והקשר מצד שני, בין דתיים לחילוניים, בין ימין לשמאל. אני זוכה בעבודתי כשחקנית להיות גשר בין העולמות ולהשמיע קולות מגוונים וכנים לכל הקהלים. לכן, במיוחד בימים כאלה של קיטוב חברתי, אני מבקשת להתמודד למועצת העירייה, באמונה שנוכל לפעול לחיזוק הצביון היהודי בעיר, מתוך הבנה וכבוד,  בלי לעורר פחדים בקרב הציבור. אני מאמינה ביכולת לעבוד בשיתוף פעולה לטובת כלל הציבור שרוצה לחיות בשלום ושלווה".