מ', אימא לילדה במעון הפרטי ברמת גן בו המשטרה חוקרת חשד להתעללות בפעוטות, התראיינה הבוקר (שלישי) בתוכנית 'שבע-תשע' ב-103FM והודתה בעצב: "המלצתי על הגן הזה בחום, זה לא עלה על דעתי".

עוד הוסיפה: "זה היה הקול של כל האימהות, כולנו הרגשנו את הכאב הגדול הזה, אתמול קיימנו הפגנה. הטענות הן כלפי הגננת הראשית, כרגע היא במעצר בית. זה הילד השני שאני שולחת לגן הזה, לא היה לי שום חשש. שלחתי את ילדיי עם חיוך גדול לגן, לא עלו על דעתי הזוועות שקרו בו. אם אחת, בנה חזר עם מכה מאוד רצינית בפנים והיא לא קיבלה מענה מהגננות, ולכן החליטה לשים מכשיר הקלטה על הבגד שלו. שמעו זוועות מאוד קשות. ילדים שבוכים בזמן ארוחת הצהריים, הגננת מכריחה אותם לאכול את התוספת שביקשו ואומרת להם שלא יקבלו מוצץ לפני השינה אם לא יאכלו. לילד שמבקש מים היא אומרת 'אתה צריך להתבייש לך, לא תקבל מים'".

בהמשך, אמארה: "הכול תחת חקירת המשטרה שעושה עבודה נהדרת. יש מצלמות, לצערי יש צילומים רק של 48 שעות אחורה אבל מה שראינו מספיק כדי להבין. מה שראיתי בחדשות, היום אני אחת מהאימהות הללו. בני בן שנתיים, כשאני כועסת עליו על משהו בבית הוא הולך לפינה. היא הייתה שמה ילדים במטבח בעונש. בכלל לא חשדנו. המלצתי על הגן הזה בחום. חטפתי סטירה שסובבה אותי עשר פעמים, קשה לי לתת אמון בגן חדש. אם זה קרה בגן שחשבתי שהוא הכי טוב בעיר, כל ההורים צריכים להיות ערניים בכל גן בו הם שמים את ילדיהם כי אין אמונה לצערי הרב".