בספארי ברמת גן נערכים לקליטתם של אלפי מבקרים במהלך חודש אוגוסט, שנחשב לחודש החופשות המרוכזות. במסגרת אירועי הקיץ, הושק מיזם "שומרי הספארי", עם כוכבי הילדים אודי ואביעד וטלי אורן. במסגרת המיזם, יפעל במקום אוהל רחב וממזג, שיספק על גבי מסכי ענק (30 מ"ר) הצצה את מאחורי הקלעים של פעילות המטפלים וחשיבות גני החיות, באמצעות חוויה אינטראקטיבית, שבה הצופים יוכלו להשפיע על העלילה. הצפייה בסרט תהיה בנוסף לביקור בסוואנה ובגן החיות. 

"זו פעילות שמרגשת את כולנו, כי שמנו השנה את עבודת המטפלים ואת פועלו של הספארי למען שמירה על בעלי החים במרכז. אנו צופים, כי עשרות אלפים יגיעו לספארי עד לסיום הקיץ, וממליצים להגיע בשעות הבוקר המוקדמות, או אחה"צ, כאשר פחות חם וניתן לטייל בשבילי גן החיות בנעימות", ציינה דוברת הספארי הילה פלדמן גרא. "הסרט מותאם לכל המשפחה ולכל אוהבי בעלי החיים באשר הם".

בתוך כך, 20 שנים לאחר ההמלטה האחרונה של גור קופת קולובוס גרזה בספארי ברמת גן, התרגשו המטפלים לראות את המלטת גורה קטנה ו...לבנה להפליא. הקולובוס האחרון נולד בספארי בשנת 2003. וומיזי, אמה של הגורה, הגיעה לספארי לפני כשנתיים משוודיה, יחד עם שני זכרים נוספים, בניסיון להצעיר את קבוצת הקופים המיוחדים והעדינים האלה. מרגע הגעתה הבחינו המטפלים, כי נוצר חיבור טוב בינה לאמיר, אחד הזכרים הוותיקים בחצר, ושמחו לגלות שהחיבור, לצד מאמצי השימור, נושאים פרי.

בימים שלאחר ההמלטה, פקחו המטפלים שבע עיניים על שבעת הקולובוסים בחצר. למרות חוסר הניסיון נראה, שווימיזי מסתדרת לא רע בכלל. הגורה תלויה על בטנה ומחזיקה היטב את אמה, כפי שגורי קופים אמורים לעשות לאחר היוולדם.