לאה ג'רבי תוצב במקום השני ברשימת "צעירים פלוס" בראשות סגן ראש עיריית גבעתיים סיון גולדברג, שמתמודדת רק למועצת העירייה. גולדברג ציין, כי ג'רבי מכירה היטב את מערכת החינוך העירונית ובמיוחד את המענה לאנשים עם מוגבלויות והיא שמה לעצמה למטרה לפעול לטובת ייצוג פוליטי בשולחן מקבלי ההחלטות, בין היתר לכ-1,600 משפחות מיוחדות בגבעתיים ולאלפי משפחות והורים צעירים לילדים בגני הילדים ובבתי הספר.

ג'רבי (40), נשואה ואמא לשלושה ילדים, היא עוסקת בפיתוח עסקי בתחומי הנדל"ן. היא תושבת גבעתיים זה כ-11 שנים ונחשבת כיזמית ופעילה חברתית בולטת. בין היתר, היא חברה בהנהגת ההורים בבית הספר גורדון והייתה ממקימי קהילת המשפחות המיוחדות בעיר.

בפוסט שהעלתה ג'רבי ברשתות החברתיות, לאחר החלטתה להיכנס לפוליטיקה המקומית ולהתמודד בבחירות, היא כתבה: "הורות לילד עם צרכים מיוחדים מביאה איתה הרבה מתנות, עם ובלי גרשיים. אחת מהן היא, שאת כבר לא יכולה להישאר אדישה למה שקורה סביבך ואת מוצאת את עצמך מקדמת ערכים שהיו פעם רק מילים על הלוח - סובלנות, שוויון זכויות, קהילה.

"בשבע השנים האחרונות פעלתי ביחד עם הורים מקהילת המשפחות המיוחדות בגבעתיים, בשיתוף נציגי העירייה, והשגנו לא מעט, אבל יש עוד הרבה מה לעשות, והפעם מבפנים".

לדבריה, בשולחן מקבלי ההחלטות חייב להיות ייצוג פוליטי לכ-1,600 משפחות מיוחדות בגבעתיים ולאלפי משפחות והורים צעירים לילדים בגני הילדים ובבתי הספר, כפי שיש ייצוג לאחרים בעיר. "יש לי מטרה מאוד ברורה מול העיניים – אני כאן, כדי שתושבי גבעתיים, עם ובלי מוגבלות, יקבלו מענה לצרכים שלהם בכל גיל - בחינוך, בדיור, בתעסוקה, בפנאי ובנגישות בעיר", ציינה ג'רבי.

גולדברג: "אני שמח מאוד על ההצטרפות של לאה לרשימה שלנו. אני בטוח שהיא תתרום רבות לכל תושבי העיר, ולתושבים עם מוגבלות בפרט. נפעל ביחד למען חינוך טוב יותר ולמען שוויון אמיתי. זה הזמן שלנו, הצעירים, לקחת צעד קדימה ולהרחיב את העשייה שלנו לכל תחומי החיים בעיר, למען התושבים. זו בדיוק הרוח שלאה מביאה איתה לרשימה שלנו".