בגן חיל האוויר בגבעתיים נחנך מגרש פטאנק חדש ע"ש אריה ילוב ז"ל, מוותיקי העיר.

סיפורו של ילוב משתלב בתקומת ישראל בכלל וגבעתיים בפרט. הוא נולד בשנת 1929 בלטביה, עלה עם משפחתו לארץ ישראל בגיל שלוש. המשפחה הייתה מהראשונות המתיישבים בשכונת ארלוזורוב, שם היה לאביו, שמעון ילוב, בית מלאכה שתמך בפעילות של המחתרות בתקופת המנדט הבריטי. המפעל המשפחתי ייצר כדי חלב ממתכת, עם דפנות כפולות, בהן שינעו חומרי נפץ וכלי נשק מוסלקים.

ילוב הצעיר גדל בשכונת ארלוזורוב והיה מראשוני השחקנים בקבוצת הפטאנק העירונית ואף שימש כקפטן הקבוצה עד מותו בשנת 2017. הפטאנק הוא מעין משחק כדורת שמקורו בצרפת. הספורט משלב טקטיקה, יכולות חשיבה, ריכוז, קואורדינציה ומיומנויות שונות בהתאם להתפתחות המשחק.

ליגת הפטאנק בגבעתיים נפגשת מדי שבוע למשחקים בגן חיל האוויר, במגרש שהיה המקום בו בילה ילוב חלק ניכר מזמנו ומרצו. חברי הקבוצה ביקשו להנציח אותו, בקריאת המגרש על שמו. האירוע התקיים במעמד ראש עיריית גבעתיים רן קוניק ובהשתתפות סגני ראש העירייה אור-לי ניב וסיון גולדברג, מנכ"ל העירייה יורם פומרנץ, חברי מועצה ובני משפחתו של ילוב. 

לאחר הברכות נערך טקס גזירת הסרט והסרת הלוט מהשלט שהוצב במקום. "אריה ילוב היה מלח הארץ ואיש גבעתיים, שהיה מחובר בכל נימי נפשו לעיר. הוא זכור כאיש מרשים ומיוחד, שהותיר רושם בלתי נשכח בכל מקום אליו הגיע", ציין קוניק. "לא מפתיע שהוא היה גם הקפטן של קבוצת הפטאנק העירונית, וזה אך ראוי להנציח את שמו במגרש הפטאנק החדש". 

בתו של ילוב דליה הראל אמרה בטקס: "אריה גדל ובגר בגבעתיים, העיר שכה אהב, למן ראשית ימיה. חייו שזורים בתולדותיה של המדינה שהייתה חלק ממנו והוא היה חלק ממנה. הוא היה גאה להיות מראשוני גבעת קוזלובסקי, שם הקימה משפחתו בית מלאכה לייצור כדי חלב, אשר הפך ברבות הזמן למפעל מתכת של התעשייה הביטחונית. לימים הוא הקים על אותה גבעה משפחה חמה ואוהבת, ובזמנו הפנוי היה מצטרף לסיורים לימודיים בעיר ומספר את תולדותיה".