מהכדורגל לפוליטיקה המקומית. כוכב העבר של הפועל רמת גן-גבעתיים עומר בוקסנבאום שובץ במקום השלישי ברשימת "צעירים פלוס", בראשותו של סגן ראש עיריית גבעתיים סיון גולדברג, שמתמודדת בבחירות למועצת העירייה.

בוקסנבאום (41) יליד גבעתיים ובוגר בית הספר היסודי גורדון בעיר ותיכון בליך ברמת גן, היה בעבר שחקן כדורגל מצטיין, ולאחר פרישתו בעקבות פציעה, שימש כמנהל מקצועי של מחלקות נוער בקבוצות שונות, בהן הפועל רמת גן-גבעתיים והמנהל המקצועי בקבוצת הבוגרים של הפועל תל אביב. לפני כחודש, מונה בוקסנבאום לשמש כמנהל האקדמיה של ההתאחדות לכדורגל.

בוקסנבאום, המתגורר בגבעתיים, נשוי ליפית, רופאת שיניים, ואב לארבע בנות. בערב השקת קמפיין הבחירות של "גבעתיים פלוס", אמר בוקסנבאום: "נולדתי בגבעתיים, גדלתי בגבעתיים, אני מגדל את הילדות שלי בגבעתיים ואני מקווה שגם הנכדים שלי יגדלו בגבעתיים. עכשיו אני רוצה להחזיר למקום הזה, שהוא הרבה יותר מבית. אני שמח וגאה לקחת חלק כמועמד למועצת העירייה מטעם רשימת 'צעירים פלוס'. יש לנו עיר נפלאה, ואני בטוח שיש עוד מה לשפר ולשדרג בה. אני שמח לתרום מניסיוני העשיר בתחומי הספורט והחינוך ומהיכרותי העמוקה עם העיר ותושביה".

גולדברג הוסיף: "אני שמח לראות ששנים של חברות ושותפות איתנה ביני לבין עומר מוציאה אותנו לדרך משותפת חדשה, בה תושבי גבעתיים יוכלו ליהנות מיכולותיו הגבוהות ואהבתו של עומר לעיר".