עיריית רמת גן הקצתה השבוע חניון החדש במגדל הגפן, הכולל 73 מקומות חניה המוקצים לתושבי השכונה ללא עלות בכל שעות היממה. בעירייה הבהירו, כי חניה בחניון תתאפשר ללא תשלום לתושבים בעלי תו חניה 2, על בסיס מקום פנוי במקומות החניה המיועדים לציבור.

בתוך כך, הנהלת עיריית רמת גן ומחזיק תיק הכספים אלי מוסרי הודיעו, כי לאחר תלאות ועיכובים, העבודות במסגרת התוכנית לשיקום ושדרוג רחוב הירדן נמצאות לקראת סיום. לדבריו, סלילת שביל האופניים בצדו המערבי של רחוב הירדן, כחלק מהמעבר לשימוש בכלי תחבורה חלופיים למכוניות, אילץ את גורמי המקצוע והתכנון בעירייה ובמשרד התחבורה לגרוע עשרות מקומות חניה ציבוריים לאורך רחוב הירדן. "לנוכח מצוקת החניה באזור, התחלנו באיתור ובהכשרה של מגרשי חניה ציבוריים חדשים לתושבי רחוב הירדן".

בשלב ראשון, הוכשר מגרש חניה ברחוב אצ״ל 8 ובו למעלה מ-20 מקומות חניה, ביניהם שני מקומות השמורים לנכים. לדברי מוסרי, גם מגרש החניה ברחוב הירדן פינת משה דיין יעבור שדרוג ויכיל עשרות מקומות חניה, ביניהם גם מקומות חניה לנכים. בנוסף, מגרש החניה הציבורי הגדול ברחוב פנחס, מול המכללה, ישמש גם הוא כחלופת חניה לתושבי רחוב הירדן.

"אנחנו ממשיכים בבדיקות ובאיתור פתרונות חניה ומגרשים נוספים באזור, על מנת להקל על תושבי הרחוב", ציין מוסרי. "עבודות השיקום והשדרוג של רחוב הירדן נמצאות לקראת סיום לאחר שהרחוב הוזנח משך יותר מ-30 שנה. אני מאמין שבגמר העבודות, אחרי שיותקנו עמודי תאורה דקורטיביים צמחייה, ריהוט חדשני וריצוף, נקבל רחוב יפהפה ומודרני, לתפארת העיר רמת גן".