מנכ"ל הספארי ברמת גן אורן בן יוסף הגיש את התפטרותו לאחר ארבע שנים בתפקיד. "החודש השלמתי ארבע שנים כמנכ"ל הספארי", אומר בן יוסף, שהודיע השבוע על פרישתו, וימשיך בתפקידו עד ה-30 בנובמבר. "אהיה כאן בספארי כרגיל, כדי להשלים את המשימות בהן עסקתי ולקדם כמה שניתן את הפרויקטים הפתוחים, לקיים שיחות אישיות ומחלקתיות, ולהכין את תוכנית העבודה והתקציב לשנה הבאה. במקביל, אעסוק בהעברת המקל למי שיבחר למלא את מקומי.

"לצד הניהול השוטף, הובלתי תהליך ליצירת אסטרטגיה ארגונית ותוכנית עבודה. בין השאר, הובלתי את תוכנית האב האדריכלית, את ההתמודדות עם משבר הקורונה, את שיפור ממשקי העבודה עם השכנים והתמודדות עם הפקקים, את השיפור ברווחת בעלי החיים, בהכשרת עובדים ומנהלים. כל אלה הביאו לגידול במספר המבקרים ובמחזורי ההכנסות, שעלו בשמונה מיליון שקל", ציין בן יוסף במכתב התפטרותו לדירקטוריון הספארי, בראשותו של סגן ראש העירייה רועי ברזילי.

 בן יוסף: "פעלתי באופן מקצועי וענייני, גם כשזיהיתי בסביבת העבודה הארגונית התנהלות לא אתית, לא מוסרית ופוגענית לכאורה. היה ברור לאורך הדרך מה המחירים שאשלם על כך שאיני מוכן להתעלם מאלה שמעלו באמון. אני חש כי עתה, לאחר ארבע שנים מלאות עשייה – הגיע הזמן שאמשיך הלאה. אני מודה על הזכות לנהל את הספארי בעת הזו ולקדם תהליכים שלא נעשו קודם. אני מאמין בלב שלם שצוות הספארי, בהובלת מנהלי המחלקות ותחת הנהגתם של חברי ההנהלה וראשי התחומים – ימשיך לקדם את הספארי לעתיד של הצלחות והישגים".