תושבות ותיקות מגבעתיים, החברות בקהילה התומכת של נטלי, צעדו על מסלול האופנה בבית ההורים משען בעיר ביריד מכירת יד שנייה, שכל הכנסותיו נתרמו לאגודה למלחמה בסרטן. במהלך האירוע, הוצג סיפורה של המדינה ושל האופנה הייחודית שהתפתחה בה החל משנותיה הראשונות ועד היום.

תצוגת האופנה הייחודית התקיימה במסגרת תוכנית "קהילה תומכת" של נטלי שירותי רפואה בגבעתיים, בשיתוף האגף לשירותים חברתיים והמחלקה לאזרחים ותיקים בעירייה. במהלך התצוגה פסעו הנשים שהגיעו לגבורות וסיפורן האישי מסמל את תקומת ישראל. הן סיפרו את סיפורה המרגש של האופנה הישראלית ושל ישראל ב-75 שנות עצמאותה.

רכזת קהילה תומכת מירי ברקאון דאגה לסטייליסטית - מלכה אושרוב, שדקדקה בתלבושות. לקראת האירוע התקיימו חזרות וההתרגשות הייתה רבה. אחת מעשר המדגמנות, דליה שלו, שדגמנה זו הפעם השנייה סיפרה: "תודות למארגנות, שעשו יום ולילה את העבודה הקשה והמאתגרת ותודה מיוחדת למלכה המקסימה. היה כיף אתכן, ותודה לקובי אליה ולכל מי שעזר".

יפה כנעני, שדגמנה גם היא בפעם השנייה, שיתפה את התחושות המרגשות: "נתנו לנו מתנה יקרת ערך עבורנו. הוצאתן מאיתנו את הילדות והשובבות שהיו חבויות בתוכנו. אין מילים שיכולות להביע יותר מתודה מכל הלב. ראיתי את הברק בעיניים שלכן".

מנהלת הקהילה בגבעתיים אורטל שמעוני סיכמה: "האירוע היה השיא של הפקה ותכנון שנמשכו קרוב לשנה. הדוגמניות המדהימות הגיעו בכל תנאי מזג אוויר לחזרות והתגייסו למטרה החשובה הזו. התכוננו במשך כשנה, אספנו בגדים ותרומות לטובת האגודה למלחמה בסרטן. מעבר לזכות גדולה זו, זכינו לתת במה לשמונה נשים מעוררות השראה, שהחליפו לא פחות משבע תלבושות במהלך האירוע. בגילן, זה לא מובן מאליו. היה אירוע מרגש מאוד ומעצים".

מפיקת האירוע והרכזת החברתית של הקהילה מירי ברקאון: "בחרנו באירוע הזה כאירוע לפתיחת השנה, בתרומה של הקהילה למטרה חשובה מאין כמוה. במשך שנה עבדנו אל אירוע מכבד, שיעזור ויתרום לעבודת הקודש שהאגודה עושה".