בשורה מתוקה מהספארי ברמת גן. שבעה אפרוחי יענים בקעו לאחרונה בסוואנה האפריקאית של הפארק ומאז הם גדלים להם בנחת. בספארי החליטו לקרוא לאפרוחים על שמותיהם של כוכבי "זהו זה": גידי, מוני, קושניר, דבל'ה, בראבא וגם זהו וזה. 

"מעבר לחן ולהומור הבלתי נגמרים, סוד הקסם של 'זהו זה' הוא הביחד. הם ההצלחה הגדולה והמפתיעה של הקיץ הזה. הם סמל לישראליות ולאחדות", הסבירה דוברת הספארי הילה פלדמן גרא. לדבריה, כיום חיים בפארק שלושה יענים זכרים – רחמים, ניסים ופארוק ושתי נקבות – עדה ויונת.

האפרוחים הם צאצאיהם של נסים ושל עדה ויונת הנקבות. אצל היענים, גם הזכר וגם הנקבה חולקים ביניהם את מלאכת הדגירה על הביצים. בקן אחד ניתן למצוא ביצים של כמה נקבות, אך הדומיננטית היא זו שדוגרת ביחד עם הזכר על הטריטוריה. על מנת להגן על האפרוחים, הם נמצאים במתחם מגודר עם חצר פנימית ומרפסת חיצונית, צמוד לסוואנה האפריקאית, שם הם צפויים להישאר לפחות עוד חודש ולהעביר את ימיהם בעיקר באכילה ובאמבטיות שמש.

הגדולים מבין האפרוחים כבר שוקלים חמישה ק"ג. בעוד כמה חודשים, כשיהיו מספיק גדולים וחזקים כדי להתמודד עם החיים בשטח הסוואנה האפריקאית בספארי, הם יעברו לסוואנה הפתוחה.