בו, אחת משלוש דובות חומות סוריות החיות בספארי ברמת גן, בת 29, גיל מבוגר בטבע בה תוחלת החיים של הדובים עומדת על 30-25 שנים בממוצע.

היא נולדה בספארי ולפני כשלוש שנים התגלה אצלה גידול. לאחר שעברה במהלך חייה שני ניתוחים, בהם ניתוח אחד מסובך להסרת הגידול מאזור החזה, שלמרות מורכבותו הרבה הצליח ואפשר לה להמשיך להיות פעילה ובקשר הדוק עם אחותה.

לאחרונה מטפליה ראו, כי הגידול שהוסר מאזור החזה חזר לאותו מקום. מאחר ובו היא דובה קשישה, ידוע שבערוב ימיהם דובים גם עלולים לסבול מבעיות במפרקים ובעמוד השדרה, הגורמים לכאבים.

בשבועות האחרונים מצבה החמיר והיא התקשתה בהליכה ורגליה האחוריות לא הצליחו לשאת את משקל גופה. ד"ר אליעזר סמית', וטרינר הספארי, ביחד עם הצוות המקצועי וצוות מחלק הטורפים, סבורים, כי הקושי נגרם גם בשל גילה המתקדם מאוד ולאור זאת, כל שנותר הוא לאפשר לה לחיות ברווחה המגיעה לה עד כמה שניתן.

אתגר נוסף איתו מתמודדים מטפלים במחלקת הטורפים, היא בבט הדובה – אחותה של בו מאותה אם. הן צמודות זו לזו מהרגע שנולדו ובכל מקום בו הייתה בו גם הייתה בבט. הן אוכלות ביחד, נכנסות לבריכה ביחד, תמיד ביחד והמטפלים כבר חושבים על היום שאחרי ועל הפרידה והקושי איתו תצטרך בבט להתמודד כאשר בו תלך לעולמה.