על רקע מצוקת החנייה הקשה במרכז רמת גן, שהחמירה בעקבות פרויקט שדרוג כיכר אורדע, מציאת מקום חניה הפכה למשימה מסובכת ומורכבת. ביום ראשון בבוקר נדהם תושב ותיק בעיר לראות, כי חניה השמורה לרכב בעל תו נכה ברחוב ביאליק 14 נתפסה על ידי קורקינטים חשמליים שהושארו במקום.

"גם ככה קשה למצוא מקום חניה, ואנשים עושים כמה סיבובים עד שאיזה רכב יוצא ומפנה חניה, ופתאום אני רואה שגרעו חנייה של רכב נכה בשביל קורקינטים חשמליים". לדבריו, כאשר פנה לפקח שהיה באזור, האחרון השיב שיש לפנות למוקד העירוני. "אני לא מבין מדוע לא מבצעים מיד אכיפה. יש שילוט, רואים בבירור שמקום החניה הוא לרכב עם תו נכה", הוא אומר.

מהעירייה נמסר: "עיריית רמת גן מגלה רגישות יתר כשמדובר בחניות נכים, ופועלת במלא החומרה על מנת לאכוף את תקנות החנייה לשמירה על זכויותיהם של נכים בחניות המיועדות להם, כולל החרמת קורקינטים בעת הצורך. במקרה המדובר בביאליק הנושא נאכף וטופל".

בעירייה טוענים, כי לאחר תום עבודות שיפוץ כיכר אורדע והרחובות הסמוכים, שעלותן מוערכת בכ-36 מיליון שקל, יתווספו מקומות חניה שנגרעו במגרש החניה הצמוד לכיכר, סמוך לתחנת האוטובוס בפינת הרחובות לבבי וביאליק. בנוסף, הוחלט על חניות מהירות המוגבלות בזמן, בניסיון ליצור תחלופה של כלי רכב חונים. עם זאת, גם בעירייה מודעים לכך, שברחוב ביאליק, שרושם התעוררות מרשימה, קיימת מצוקת חניה.