הרשת החדשה לגיל השלישי ממשיכה להתרחב וממשיקה סניף חדש ברמת גן, בהשקעה של כשני מיליון שקל. החנות, שתתפרס על פני כ-700 מ"ר, מציעה פתרונות ומוצרים לאוכלוסיית הגיל השלישי. 

רשת גודלייף הוקמה ב-2021 במטרה להנגיש לאוכלוסיית הגמלאים מגוון מוצרים ושירותים שיסייעו להם לשמור על איכות החיים וליהנות מחיים עצמאיים ונוחים. זו החברה הראשונה בישראל ובאירופה, המובילה שינוי חשיבה בקרב בני הגיל השלישי, ומעודדת אותם ואת בני משפחותיהם לא לוותר על איכות החיים ולהיעזר בפיתוחים טכנולוגיים ובשירותים שונים, על מנת ליהנות מהחיים ולשמר את עצמאותם, תוך שמירה בלתי מתפשרת על ביטחונם. 

בין היתר, ניתן למצוא בסניף עזרי בטיחות לחדרים השונים בבית, בדגש על מניעת נפילות, קלנועיות מתקדמות, כורסאות מיוחדות לקימה קלה, עזרי בטיחות לחדרים השונים בבית (רחצה, שירותים, שינה), מוצרי שיקום, ציוד רפואי ומוצרים ספיגה, עזרים לספורט ולחיי היום-יום, שנועדו להפוך את הבית לנגיש וקל יותר לתפעול. הסניף החדש מאפשר לבצע משלוחים לכל חלקי הארץ. ייעוץ מקצועי תוכלו לקבל בכל המחלקות בסניף וגם במוקד השירות הטלפוני או באינטרנט. 

מנכ"ל גודלייף ניצן שקל: "מאז הקמת הרשת, אנחנו רואים עלייה ברצון של אוכלוסיית האזרחים הוותיקים לרכוש מוצרים איכותיים, שיקלו על חיי היומיום שלהם וישמרו על ביטחונם. אני שמח על היכולת שלנו לספק תחת קורת גג אחת את כל הפתרונות, השירותים והמוצרים שיכולים לעזור, לשפר ולשמר את העצמאות ואיכות החיים  ביומיום".