פעילים בנתי"ב – מפלגת הנכים והגמלאים המתמודדת בבחירות לכנסת, מחו השבוע בפעם השנייה בכניסה לתיכון בליך ברמת גן, ונעלו בבוקר את שערי בית הספר. הפעילים טוענים, כי בעת הפנינג הבחירות שהתקיים שבוע לפני כן בבליך, לא הוצבה במה נגישה, שאפשרה ליו"ר המפלגה אייל כהן לעלות ולנאום. לטענתם, הדוכן של נתי"ב הוצב בפאתי חצר בית הספר, בניגוד לדוכנים של מפלגות אחרות.

"אנחנו דורשים מבית הספר לקחת אחריות ולהתנצל", אומר כהן. "לא ניתן שיתייחסו אלינו בהשפלה ובביזיון". בהנהלת בליך דוחים את הטענות: "במחצית חודש ספטמבר, בעת שהליך הבחירות כבר היה בעיצומו, פנה לבית הספר נציב מפלגת נתי"ב וביקש להגיע ולחשוף את המפלגה. הנהלת בית הספר החליטה, לפנים משורת הדין ולמרות שתאריך הפנייה היה מאוד מאוחר – לאשר את בקשתו, בשל חשיבות הנושא, ורצון בית הספר להעלות למודעות את מאבקם, לאפשר למפלגה להגיע ולהשתתף בהייד פארק שנערך בחצר בית הספר".

"מיקום דוכן המפלגה נעשה בחשיבה אודות צורכיהם המיוחדים, ולכן בית הספר דאג למקם את עמדת המפלגה במקום נגיש, סמוך לשער בית הספר. לאורך כל האירוע, צוות בית הספר נתן מענה לבקשות השונות של המפלגה. בניגוד לטענות המועלות, בית הספר איפשר לנציג המפלגה להיות ראשון הנואמים בפני התלמידים".