עיריית גבעתיים השיקה קמפיין ייחודי לגיוס גמלאים וגמלאיות תושבי העיר למגוון משרות פנויות. בין התפקידים המוצעים לגמלאים: הנדסה, תכנון, קיימות וחינוך. 

בין השאר, זקוקה העירייה למנהל/ת למחלקת מבנים מסוכנים ולמחלקת קיימות, בודקי תוכניות במנהל הנדסה, מפקחי רישוי בנייה, מפקחים בכירים לתכנון ובנייה, סייעות רפואיות ומשלבות, מזכירות בבתי הספר ופקחי סיירת ירוקה. בעירייה הבהירו, כי תיתכן העסקה במשרה מלאה, או במשרה חלקית, בהתאם לאופי התפקיד. 

השינויים בשוק העבודה מאז פרוץ משבר הקורונה הובילו למחסור בעובדים בתחומים חיוניים. על רקע השכר הנמוך יחסית בשירות הציבורי, מחייבת מציאות התעסוקה בארגונים, לרבות רשויות מקומיות, למצוא פתרונות יצירתיים, על מנת לגייס כוח אדם.   בעיריית גבעתיים הרימו את הכפפה.

"הפנייה לקהילת הגמלאים, על מנת לאתר מועמדים מתאימים למשרות פנויות, נועדה לתת מענה למחסור בכוח אדם, הקיים כיום בענפים רבים במשק, ובמיוחד במגזר הציבורי. עם העלייה בתוחלת ובאיכות החיים, הגעה לגיל פנסיה אינה גזרת גורל עבור גמלאים רבים, המעוניינים לעבוד, להשתלב ולהשפיע על העיר ותושביה", ציין ראש העירייה רן קוניק. "נשמח לקלוט גמלאים עם כישורים מתאימים לשורותינו. מועמדים עם תפיסת עולם מגובשת וניסיון, יכולים למצוא סיפוק ועניין רב בעבודה בעירייה, הנוגעת כמעט בכל תחומי החיים של התושב".