איריס מיזן מונתה למנהלת אגף דוברות ותקשורת בגבעתיים ולדוברת העירייה, ותיכנס לתפקידה אחרי החגים. למיזן ניסיון של יותר מ-20 שנה בתחומי התקשורת, בין השאר ככתבת ועורכת חדשות, וכן בהסברה, דוברות, יחסי ציבור וניהול משברים.

מיזן תושבת גבעתיים, היא בעלת תואר ראשון בתקשורת ותואר שני בתקשורת פוליטית מאוניברסיטת תל אביב. בתפקידיה השונים שימשה במשך כ-13 שנה עורכת וכתבת חדשות ותחקירים בערוצים 2 ו-10. בין היתר, ככתבת אזור חיפה והצפון בחדשות 10, עורכת משנה במהדורה המרכזית של הערוץ, עורכת בתוכנית הבוקר של אורלי וגיא, כתבת בתוכנית כלבוטק ועוד.

בעשור האחרון, כיהנה מיזן כיועצת תקשורת בכירה לחברות מובילות במשק ולרשויות מקומיות. במסגרת תפקידה כראש אגף דוברות ותקשורת בעיריית גבעתיים, תתרום מיזן מניסיונה והיכרותה רבת השנים עם העיר, תושביה ואתגריה.

ראש עיריית גבעתיים רן קוניק: "אני מברך את איריס על הצטרפותה לשורות עיריית גבעתיים ומאחל לה הצלחה רבה בתפקידה החדש. אני סמוך ובטוח, שהיא תוביל בהצלחה את מערך הדוברות וההסברה בעירייה, ותצעיד קדימה את גבעתיים, תוך מתן שירות מצוין לכלל תושבי ותושבות העיר".

מיזן: "אני מקבלת את התפקיד כזכות וכשליחות. גבעתיים, עיר מגוריי, היא מהמובילות ברשימת הערים המבוקשות בישראל, הודות לתחושת הקהילתיות בה, השירות המצוין לתושבים, מיקומה וההון האנושי האיכותי המתגורר בה. אני שמחה לקראת האתגר החדש ומודה לראש העירייה ולהנהלת העירייה על האמון שניתן בי וביכולותיי המקצועיות".