בפארק הלאומי ברמת גן התקיים היום (שני) טקס האזכרה השנתי לציון 53 שנה למותו של ראש העירייה הראשון של העיר אברהם קריניצי ז"ל. קריניצי נהרג בתאונת דרכים בהיותו בן 82, זמן קצר לאחר שנבחר לקדנציה נוספת בראשות העירייה שהיה ממייסדיה. בתאונה נהרגו גם חתנו ישעיהו שמואלביץ ונהגו ברוך עזאני. הם נטמנו בחלקה מיוחדת בפארק הלאומי ברמת גן.

בטקס שהתקיים השבוע, אשר ארגנה מנהלת בית קריניצי אידית קאמין, השתתפו ראש העירייה כרמל שאמה הכהן, ממלא מקומו אדם קניגסברגר, חבר הנהלת העירייה אלי מוסרי, סגן מנהל בית החולים שיבא אבי ברוך, המפקד המיתולוגי של שירותי כבאות והצלה ברמת גן אהרון גודינר, מנהל הפארק הלאומי ירון שמואלי, סגנו שלום לוי, בני משפחות הנספים ונציגים מחטיבת הצנחנים, שרמת גן מאמצת כבר שנים ארוכות.

בטקס, ציין שאמה הכהן, כי קריניצי הטביע את חותמו על רמת גן לדורותיה, וכי פועלו ניכר היטב בעיר. קריניצי יזם, בין היתר, את הקמת הפארק הלאומי, בניית אצטדיון רמת גן, הקמת גנים ציבוריים ונטיעת עצי פיקוס, שזיכו את רמת גן בכינוי "עיר הגנים".

בתוך כך, בטקס חגיגי, נחנך ברמת גן רחוב על שם אריה מולודיק ז"ל, יקיר העיר רמת גן. הרחוב הקטן, שנקרא על שמו, נמצא סמוך לרחוב לב הזהב. מולודיק, ממייסדי העיר, כיהן במגוון תפקידים במהלך השנים, בהם חבר במוסדות המפד"ל ברמת גן, יו"ר סניף המפלגה בעיר, חבר המועצה הדתית, יו"ר הוועד וגבאי בית הכנסת דובב עוז וחבר הנהלה בישיבת ההסדר ובישיבה התיכונית ברמת גן.

מולודיק, שכיהן גם כסגן ראש עירייה ויו"ר מועצת העירייה, ובין היתר החזיק בתיק החינוך, קיבל בשנת 2008 את אות יקיר העיר. "רמת גן מוקירה על פועלם של מייסדיה ומכבדת את עו"ד אריה מולודיק ז"ל ברחוב על שמו, בשל פעילותו המקצועית ותרומתו הרבה לחברה", ציין שאמה הכהן בטקס, שהתקיים גם במעמד רב העיר אהרן כ"ץ. "זה אירוע מאוד מרגש עבורי. הכרתי את מולודיק במשך שנים ארוכות", סיפר הרב כ"ץ.

בנוסף, אישרה השבוע מועצת העירייה את פרוטוקול ועדת השמות, לקריאת רחוב הכלניות על שם אטי רדלר והנצחת י"א חללי מינכן. רדלר הייתה חברה בהנהלת מכבי ישראל וניהלה את המשרד של ותיקי הארגון בכפר המכביה, חברה בהנהלת בית קריניצי, חברה בוועדת אימוץ חטיבת הצנחנים בעיר, פעילה בעמותת אלכסנדרוני, שהקימה אנדרטאות ברחבי הארץ, חברה בהנהלת העמותה למען הזקן בעיר, שופטת בכירה באגודה לארץ ישראל יפה וחברה בהנהלת ויצ"ו רמת-גן.
עוד הוחלט בישיבת המועצה, על כמה שינויים ברחובות עם שמות כפולים ברמת אפעל ובכפר אז"ר, שניתנו עוד לפני איחוד השכונות עם רמת גן. שמו של רחוב הרקפת ברמת גן יוחלף ושם רחוב הרקפת ברמת אפעל יישאר. שמו של רחוב היסמין ברמת אפעל יוחלף, ויושאר שם רחוב היסמין ברמת גן. שמו של רחוב הבנים בכפר אז"ר יוחלף, ויושאר שמו של רחוב הבנים ברמת גן.