בתום מערכת בחירות סוערת לראשות ארגון עובדי עיריית רמת גן וחברי ארגון העובדים, זכה היו"ר המכהן אסי אדן בניצחון מוחץ על דני עדני, היו"ר שכיהן בתפקיד לפני שתי קדנציות. בתום הספירה הממוחשבת של הקולות, זכה אדן ב-77.73% תמיכה, בעוד שעבור עדני הצביעו 22.27%. 

גם בבחירות למועצת ארגון העובדים, זכה אדן בהישג חשוב, כאשר "הבלוק" של 14 המועמדים בראשותו נבחר. אדן גרף בבחירות למועצת ארגון העובדים 70.88% ואחריו שרון דישלו (ביסלי) עם 62%, חיים גיחון - 60.36%, אורלי ימיני – 59.13%, ורד מועלם – 58.71%, אברהם נחמה – 58.17%, מירי כהן – 56.53%, איגור ברלסלבסקי – 53.52%, ברטה בצרי – 52.58%, שלי סבן – 52.02%, סמדר קוסמן – 51.2%, שלום הדר – 50.58%, ירדן קדוש – 50.44% ורחלי פרנקו – 49.01%.

אדן, שנבחר לראשות הארגון, יפנה את מקומו במועצת ארגון העובדים לשלומי דבורה, שמוקם במקום ה-15 בבלוק של עדני. "למרות שהוא תמך בעדני, נפעל בשיתוף פעולה מלא למען העובדים", הדגיש אדן. "לא הופתעתי מהניצחון, אבל לא ידעתי כמה הוא יהיה גדול", אמר אדן לאחר פרסום התוצאות. "אני רואה בניצחון הערכה רבה מצד העובדים, על העבודה שאני עושה למענם ועל היחס האישי. העובדים הצביעו ברגליים והגיעו לתמוך בי, ואני מודה להם על האמון".

אדן אמר עוד, כי בניגוד למערכות בחירות קודמות, הפעם לסייעות בבתי הספר בעיר לא אפשרו לצאת במהלך שעות היום כדי להצביע. "אני מעריך שהייתי יכול לקבל עוד כ-200 קולות, אבל הניצחון גם ככה מאוד חד וברור". אדן ציין עוד, כי בפני ארגון העובדים ניצבים אתגרים משמעותיים.

עדני, שכיהן כיו"ר ארגון עובדי העירייה עד הבחירות ב-2018 ונוצח אז על ידי אדן, אמר: "התאכזבתי מהתוצאות, אבל אני מקבל את הכול באהבה. התמודדתי בעקבות פניות של עובדים ובמטרה לסייע להם בהתנדבות. הייתי כבר יו"ר וגם סגן יו"ר, וחשבתי שיש לי הרבה מה לתרום מהידע והניסיון שלי. הרצון שלי הוא לתרום מבחינה מקצועית, ואשמח לסייע".

שיעור ההצבעה בבחירות, שהיו לראשונה ממוחשבות והתקיימו בבית האזרח ברחוב ביאליק, עמד על 62.2%. "שיעורי ההצבעה הגבוהים מראים, כי העובדים מגלים עניין רב בכל הקשור לעתידם וביטחונם התעסוקתי בעירייה, ומוכיחים מעורבות ועשייה. במהלך הקדנציה האחרונה של אדן, היה שיתוף פעולה הדוק בין ההסתדרות לארגון העובדים ואנחנו מאמינים שזה ימשך", ציין יו"ר הסתדרות המעוף במרחב רמת גן ובני ברק עופר ימין. "אני רוצה להודות לחברי ועדת הבחירות – היו"ר בנצי בן נמר, טלי אלימלך ודורון הלברשטיין, שעשו עבודת קודש ושמרו על טוהר הבחירות באופן יוצא מן הכלל. עבודתם היא שהביאה למעורבות גדולה של העובדים בבחירות אלה, לראשונה מזה שנים רבות".

בפני ארגון העובדים אכן עומדים אתגרים משמעותיים, בהן הכוונה המסתמנת בהנהלת העירייה, להתחיל את איסוף האשפה בבקרים בשעה מאוחרת יותר, במטרה למנוע עומסי תנועה בשעות הלחץ של הבוקר. "יש כאן בעיה, אבל עם רצון טוב, כל דבר פתיר. אם תוגש הצעה הוגנת, שתכלול העלאת שכר, נדון בה", הבהיר אדן.

ימין הוסיף: "ההסתדרות מאמינה שבכל מחלוקת ניתן להגיע לפתרון בהידברות, ולא כל מחלוקת צריכה להוביל למאבקים. במערכת יחסי העבודה הקיימת בין העירייה, ועד העובדים וההסתדרות, במאמץ כנה ומשותף יימצאו הפתרונות ויענו לאינטרסים של כל הצדדים".