מאז הריסת הבניין ברחוב ביאליק 33 ברמת גן, סמוך לבניין העירייה, באוגוסט 2021, בשל טענות לסכנת קריסה, עומד המגרש ריק. לאחרונה, התגלעו חילוקי דעות באשר לשימוש בו, עד לאישור תוכנית בנייה במתחם. לטענת חבר המועצה אביהוא בן משה, העירייה, שביצעה את עבודות הריסת הבניין, החליטה להקים במקום גינה ציבורית זמנית.

לדבריו, "מצוקת החניה הקשה באזור, החמירה מאז תחילת עבודות שיפוץ כיכר אורדע, שהביאו לגריעת למעלה מ-100 מקומות חניה בשני מגרשי חניה סמוכים (חניון ביאליק וחניון הרצל) שהפכו לאתרי עבודה. יש צורך לייצר בדחיפות מקומות חניה נוספים", הוא טוען. "אפשר לייצר במגרש הבניין שנהרס חניון, שיכלול כ-20 מקומות חניה ויספק הקלה לתושבי מרכז העיר".

בן משה טוען עוד, כי אין טעם בהקמת גינה ציבורית, כיוון שלקראת האביב אמורות להסתיים עבודות השיפוץ בכיכר אורדע, ובתקופת החורף, הגשמים והקור, היא לא תשמש מקום מנוחה וישיבה לתושבים ועוברי אורח. "יש לעצור את הוצאת צו הגינון המיוחד והקוסמטי שאישרה המועצה, ולהשמיש את המקום לחניה, שהיא צורך ואינטרס ציבורי גדול. אפשר להשכיר את המגרש בתשלום מבעליו", הוא הסביר.

בעקבות התנגדותו, נקבע שתיערך בדיקה נוספת. "אני מקווה, שבסופו של דבר, ההיגיון ינצח ויכשירו מגרש חניה במקום גינה, שיקל על מצוקת החניה הקשה באזור מרכז העיר", אמר בן משה. "בחודשים הקרובים יש צורך בפתרונות יצירתיים, לנוכח עבודות השיפוץ שיימשכו עוד כמה חודשים". 

מהעירייה נמסר: "ראש העירייה פנה לבעלים בעבר, בבקשה להקים שם חניון, אך מבחינה מקצועית, קבעו מהנדסי התנועה, כי חניון נוסף במקום מהווה סכנה בטיחותית".