במסגרת שיתוף הפעולה בין עיריית גבעתיים למשרד הפנים, קיימה מנהלת המחוז במשרד הפנים כרמית פנטון ביקור עבודה בעיר. במהלך ביקורה, נפגשה עם ראש העירייה רן קוניק ובכירי העירייה, בהם המנכ"ל יורם פומרנץ, הגזבר שלומי שפירא, הסמנכ"ל מאור יבלושניק ובכירים נוספים. 

לפנטון התלווה צוות מקצועי של משרד הפנים, שכלל את סגן הממונה על המחוז נשאת כיוף, מנהל תחום חירום והון אנושי הרצל צדקי, מנהל תחום חירום רחל נח והממונה על התקציבים ורישוי העסקים איתי סולניק.

קוניק הציג את תוכניות העיר לשנים הבאות, בהן פרויקטים בתחומי הנדסה, התחדשות עירונית, רישוי עסקים, מוכנות לחירום ומשאבי אנוש. לאחר מכן, הצוותים יצאו לסיור שטח מקצועי בגבעת קוזלובסקי ובבריכת רמב"ם. לקראת סוף הביקור, התקיימה ישיבה מקצועית, בה נדונו נושאים עירוניים שוטפים.

"העירייה ומנהליה שמים דגש על טיפוח הקשר עם נציגי השלטון המרכזי, לצורך קידום צרכים עירוניים והתמודדות עם אתגרים", ציין קוניק. "אני מודה למנהלת המחוז ולצוותה על ביקור חשוב ופורה. אנחנו מקפידים על קיום מפגשים מעין אלה באופן שוטף, שמסייעים מאוד בקידום פרויקטים עירונים משמעותיים". 

פנטון סיכמה את הביקור במילים: "אנחנו מתרגשים להיות כאן ביחד, בפורום מלא, בחדר אחד, ללא זום ומסכות, לאחר שנתיים של קורונה. אני והצוות המקצועי במשרד הפנים מודעים לאתגרים, לתוכניות ולפעילות השוטפת בעיר, וחושבים כל העת כיצד ניתן לעזור ולסייע בכל שנדרש".