בוגרות בית הספר ברנר תמר יוכפז ותמר וקס קטפו את המקום הראשון בתחרות בינלאומית ליוזמות הומניטריות, שיזם הארגוןCadena , המעניק סיוע הומניטרי במצבי חירום ואסונות טבע. הן גברו על תלמידים מ-25 מדינות בעולם, לאחר שהמציאו בובה המסייעת לילדים להתמודד עם מצבי פוסט טראומה. 

וקס ויוכפז יצרו בובה, שנועדה לסייע לילדים עם בעיות פוסט טראומה (pstd) בגילאי 7-3, כתחליף זמני לאנשי טיפול, חינוך ובריאות הנפש, במקומות שבהם יש מחסור בכוח אדם. שמה של הבובה, שנועדה לעזור לילדים באזורי הלחימה באוקראינה הוא "גיוזה דול". היא בנויה מגרב וגומיות, וניתנת למילוי במגוון חומרים, מחול ועד עדשים או אורז. כמו כן, ניתן לשנות את הבעות פניה, בהתאם למצב הרוח של הילדים. הבובה מסייעת לצוותים המטפלים להבין ולתקשר בצורה טובה יותר עם הילדים. בנוסף, נרשם שיפור משמעותי במצב הנפשי של ילדים שנחשפו לאלימות, כתוצאה מהשימוש בבובה. 

וקס ויוכפז התחרו מול תלמידים בשכבות ז'-ט' מבתי ספר ב-25 מדינות ברחבי העולם. הן הציגו את המיזם באנגלית, וזכו לשבחים מצוות השיפוט הבינלאומי על מקוריותו ופשטותו. בעקבות זכייתן, הוזמנו לכנס בינלאומי של הארגון, שהתקיים במקסיקו לפני כשבועיים, אולם בשל בעיות לוגיסטיות, נדחתה יציאתן לחו"ל ובמקומן נשלח לכנס יוסי שוורץ, שריכז והוביל את שלבי התחרות המקדימים בגבעתיים. 

זו השנה השנייה בה גבעתיים משתתפת בתחרות, ובכוונת מנהל החינוך להרחיב את הפעילות בשנה הבאה גם לבתי ספר נוספים. לאחרונה, נפגשו וקס ויוכפז עם ראש עיריית גבעתיים רן קוניק והציגו לו את ההמצאה שלהן. "אחד מהלקחים שלמדנו ממשבר הקורונה, הוא הערבות ההדדית", ציין קוניק.

לדבריו, "התוכנית המדהימה הזאת של ארגון 'קדנה', שתלמידי גבעתיים לוקחים בה חלק ובית הספר ברנר מוביל אותה, מקדמת ערכים של סולידריות חברתית, סיוע ועזרה לחלש ולנזקק. התלמידים והתלמידות מתנסים בחשיבה יזמית, נפגשים עם בני נוער מכל העולם, ומתרגלים יכולות ביטוי ושכנוע בשפה האנגלית, בכתב ובעל פה. אני גאה בבוגרות בית הספר על ההישג המדהים. הן הביאו כבוד לא רק לעיר גבעתיים, אלא למדינת ישראל כולה".