בכל יום מצטרפות למעגל המצוקה נערות נוספות שמחפשות מקום בטוח להניח בו את הראש, פינה שקטה ואוכל חם ומנחם. עבור אותן בנות, שמגיעות למוסדות לנערות בסיכון  לאחר שהוצאו מבתיהן בצו של בית משפט עקב מצבים קשים אליהם נקלעו, אותן עמותות הן קו לחיים ולעתיד. מעבר למסגרת העוטפת, הארוחות והצוות הטיפולי, הנערות מצליחות לבנות את האמונה בהצלחתן ואת הביטחון העצמי שלהן. מי שצולחת את שנותיה באחת העמותות יוצאת לדרך חדשה, מתגייסת לצבא או עושה שירות לאומי ולמעשה יוצאת לראשונה בחייה הבוגרים עם כל הכלים הנדרשים לחיים שלווים ומלאים.

כדי לסייע לכמה שיותר נערות במצוקה, חנות הפופ-אפ של לובה ג׳ייקובסון נפתחה בקניון עזריאלי אילון ותישאר עד יום חמישי, במהלכם ימכרו פריטי יד שניה מהארונות של הפאשניסטיות ואושיות האופנה המובילות בארץ. כל ההכנסות ממכירת הפריטים קודש לעמותות המסייעות לנערות בסיכון (כפר זוהרות של הרב גרוסמן, בית רות ועמותת אותות לנערות בסיכון).

בחנות הפופ אפ תוכלו למצוא פריטים של המותגים הגדולים בעולם וביניהם: לואי ויטון, דיור, ברברי, פראדה, אוף וויט, סלין, ולנטינו, גוצ'י ועוד, בטווח מחירים של בין 200-1,000 למעט פריטים מיוחדים. מי שיגיעו לרכוש בחנות הפופ אפ יהנו גם מסטייליסטית אישית שתתאים את הבגדים והאאקססוריז הנכונים. 

טווח מידות בגדים: S-L
טווח מידות נעליים: 38-41
עד יום חמישי 15.12 בקניון עזריאלי אילון.