טקס הדלקת נרות חנוכה במסעדת "נאו סושי בר" ברחוב כצנלסון בגבעתיים, עורר תקרית לא נעימה, כשבמהלכו בני זוג שהגיעו למקום טענו להדתה והחליטו לעזוב את המסעדה במחאה, ואף לא שילמו עבור הארוחה שהזמינו. האירוע גרר תגובות סוערות ברשתות החברתיות, בעקבות פוסט שהעלתה עובדת במקום.

את טקס הדלקת הנרות קיים הרב יוסף בקרמן מבית חב"ד בגבעתיים, שנוהג לקיים טקסי חנוכה במקומות שונים ברחבי העיר. בעקבות הסערה, פרסמה המסעדה פוסט, בו סופר הרקע להדלקת הנרות במקום. "לפני כשנתיים, טרגדיה נוראה נפלה על המסעדה, כשהבעלים האהוב שלנו אבי אילון ז"ל נהרג בתאונת אופנוע בעיר והשאיר משפחה, חברים, לקוחות ואנשים רבים המומים וכואבים.

"אבי היה איש של חסד, נתינה ואהבת הזולת. כחלק מהנצחתו, זו שנה שנייה שאנו מתכבדים בנוכחותו של הרב בקרמן, על מנת להדליק נר בחנוכה לעילוי נשמתו. הרב מגיע ומדבר בקצרה על פועלו של אבי, על האיש הטוב שהיה, ומדליקים ביחד נרות בשירה גדולה, פעולה שאורכת כעשר דקות.

"בשבוע שעבר, ישבו בני זוג במסעדה, הזמינו אוכל ואכלו. כשהרב ואנשיו הגיעו, הם כבר היו בסיום הארוחה. הזוג טען שפעולת הדלקת הנרות בנוכחות הרב ואנשיו זו הדתה, ושאין להם רצון להשתתף בדבר הזה, ולכן החליטו לקום מהמקום ולא לשלם את חשבונם. זכותם לא להתחבר. זכותם לא לחזור יותר. אבל חובתם לשלם על מה שהזמינו. אנחנו יודעים ומשוכנעים, שהם מייצגים רק את עצמם ולא אף אחד אחר. נמשיך את דרכו של אבי במעשי חסד ואהבת האדם, ונמשיך להפיץ אור בעולם".

בעקבות האירוע, יזם המשנה לראש עיריית גבעתיים מושיק גולדשטיין הדלקת נרות נוספת במקום, עם הרב בקרמן ועשרות שהגיעו לתמוך בבעלי המסעדה.