הנמרה החדשה בספארי אמנם לא תייצג אותנו באירוויזיון, אבל קוראים לה נועה קירל. בעקבות פניית הספארי לציבור, בבקשה למצוא שם ישראלי לנמרה החדשה, הוצעו מאות שמות. בסופו של דבר הוחלט לקרוא לנמרה נועה, מחווה לזמרת השנה, שבין היתר שרה את השיר "פנתרה", ומי שעתידה לייצג את ישראל בתחרות הבינלאומית השנה. נועה, הנמרה בת השנתיים, עברה לספארי מגן החיות בובאל שבצרפת, בטיסה של אל על, והיא שוהה בחצר משלה. בעתיד הקרוב תפגוש את כורש, הנמר הפרסי בן החמש וחצי, שנמצא בספארי כבר ארבע שנים.

באמתלה של סיור לוקיישנים לקליפ לפני האירוויזיון, הגיעה קירל לספארי, וכשחלפה סמוך לחצר של הנמרה החדשה, בישרו לה המארחים כי החליטו לקרוא לה נועה, על שמה. בתגובה למחווה המפתיעה, אמרה קירל: "זו התרגשות גדולה וכיף גדול. כילדה, הייתי מגיעה לספארי, אבל מעולם לא תיארתי לעצמי שיקראו לבעל חיים על שמי. אני מודה לספארי ומאחלת בהצלחה לנמרה המדהימה. אני מבטיחה לשוב לספארי וללוות את הנמרה נועה, ובתקווה גם את הגורים שיוולדו לה ולכורש".

הנמר הפרסי מוגדר כמין בסכנת הכחדה. נועה, הנמרה החדשה, עוררה התרגשות רבה, כיוון שיחד עם כורש, היא מהווה חלק מפרויקט הרבייה של הנמרים הפרסיים. מטרת תוכניות הרבייה האירופאיות היא להשיב את הפריטים לטבע. עד אז, שוהה נועה באזור חיות ארץ ישראל, בחצר ייעודית שנבנתה עבורה על פי תקן גני החיות האירופי, שמחייב חצרות נפרדות לזכר, לנקבה ולגורים. החצר החדשה הוכשרה בהשקעה משותפת של הספארי ועיריית רמת גן.

הנמר, ממשפחת הפנתרים, הוא אחד מחמשת החתולים הגדולים בטבע ובעל התפוצה הגדולה ביותר. הוא חי באזורים נרחבים באפריקה ובאסיה, חצי האי ערב והמזרח התיכון. גם בישראל חיו בעבר נמרים בטבע - הנמר הערבי שחי בעבר בעין גדי ובהר הנגב, והנמר האנטולי שחי בעבר בצפון ישראל.

מנהלת השיווק ודוברת הספארי הילה פלדמן גרא: "אנו שמחים שגולשינו הציעו את השם נועה. מבין מאות השמות שהוצעו, בחרנו את השם, כמחווה לנועה קירל, שמייצגת בעינינו את הישראליות. נועה מובילת דרך, חדורת מטרה, דבקה במצוינות, סמל להעצמה נשית וגם אוהבת בעלי חיים". בכך הצטרפה נועה לבעלי חיים נוספים שזכו לשמות מפורסמים, כמו הקרנפיות ריהאנה וקרן פלס, הג'ירפה דדי דדון (דמותו של אסי כהן ב"ארץ נהדרת"), חתולי הביצות אביעד קיסוס וטל ברמן, והקנגורו אודי כגן.