דן נדל"ן, זרוע ההשקעות והנדל"ן של קבוצת דן תחבורה ציבורית, היוזמת ומקדמת פרויקטים למגורים ומסחר באזורי הביקוש, הודיעה שחתמה על הסכם למכירת המתחם המסחרי שבבעלותה, הממוקם בצמוד למגדל פסגת דן, על ציר ז'בוטינסקי ברמת גן, תמורת כ-58 מיליון שקל. המתחם, הכולל כ-2,200 מ"ר מסחר בשתי קומות, נמכר למשקיע פרטי. 

העסקה משקפת מחיר של כ-26 אלף שקל למ"ר מסחרי, והיא כוללת גם שטחי חניה תת-קרקעית, עם כ-70 חניות. המרכז המסחרי, כמו גם מגדל המגורים, תוכננו על ידי משרד יסקי מור סיוון, ואוכלסו לפני כשנתיים. מאז, ניהלה דן נדל"ן את הנכס המניב וחתמה על חוזים ארוכי טווח עם שורה של שוכרים, בהם שירותי בריאות כללית, שתפתח בקרוב מרפאה חדישה במתחם, סופר פארם, שופרסל וגלידה גולדה, לפי כ-120 שקל בממוצע למ"ר.

פרויקט פסגת דן כולל מגדל, המתנשא לגובה של 40 קומות ו-195 דירות מגורים. בתחום המגורים והמסחר קידמה דן נדל"ן בשנים האחרונות פרויקטים יזמיים רבים באזור המרכז, ויש לה כיום צבר פרויקטים שכולל מאות מ"ר לתעסוקה ומסחר וכ-6,000 יחידות דיור, במסגרת תחום ההתחדשות העירונית אליו נכנסה בשנים האחרונות. בין היתר, קידמה החברה את פרויקט היוקרה ארלוזורוב 17 בתל אביב.

מקבוצת דן נמסר, כי "מדובר בעסקה בתחום עירוב השימושים, שהפך לסגנון החיים המוביל במרכזי הערים באזורי הביקוש. המתחם, שהוא חלק מקומפלקס פסגת דן, הכולל את מגדל המגורים ונמצא בסמוך לרכבת הקלה, תוכנן כך שיאפשר גישה נוחה לכל השירותים שהוא מציע – בריאות, מסחר ופנאי, ומכאן האטרקטיביות שלו".