הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה הפקידה תוכנית להקמת מגדל, שישלב שטחי ציבור ומגורים להשכרה בהישג יד, על שטח בית הגמלאי לשעבר. התוכנית, המקודמת על ידי עיריית גבעתיים, משתרעת על שטח של כדונם, הגובל בצדו הדרומי ברחוב כצנלסון ובצדו הצפוני ברחוב ויצמן, במרחק של כ-500 מטר מתחנת המטרו המתוכננת בכיכר נגה.

בשנים האחרונות, לאחר הריסת המבנה, נפתח במקום חניון. הוועדה המחוזית, בראשותו של ערן ניצן ציינה, כי התוכנית כוללת הקמת מגדל בן 24 קומות, עם כ-150 יחידות דיור בר השגה להשכרה במחיר מסובסד וכ-3,000 מ"ר של שטחי ציבור שיוקצו לעירייה לצורך שימושים ציבוריים.

תמהיל הדיור המוצע בתוכנית הוא של דירות בשטח מינימלי של כ-30 מ"ר. מתוך כלל הדירות, 20 דירות יהיו בגודל של 60 מ"ר. בנוסף, במסגרת התוכנית, תוקם חזית מסחרית לכיוון רחוב כצנלסון ויורחב הרחוב לטובת תנועת הולכי רגל.

"באמצעות עירוב שימושים והישענות על תחנת המטרו הקרובה, התוכנית מאפשרת ניצול מקסימלי של הפוטנציאל הציבורי בשטח לטובת הקהילה", ציין מתכנן מחוז תל אביב במנהל התכנון, האדריכל ארז בן אליעזר. "התוכנית נותנת מענה הן לשטחי הציבור הנדרשים בשכונה והן לדרישה ההולכת וגוברת לדירות קטנות להשכרה במחיר מפוקח, והיא מבוססת על עקרונות הפיתוח של המחוז ועיריית גבעתיים, שמייעדות את רחוב כצנלסון להמשך פיתוח מסחרי, תוך הגדלה משמעותית של היצע דירות קטנות להשכרה".