כ-13.5 מיליון שקל יושקעו במהלך שנת 2023 על ידי תאגיד מי גבעתיים, בשיקום תשתיות מים וביוב בעיר. כך עולה מתוכנית העבודה השנתית של התאגיד. הפרויקטים מבוצעים בתיאום עם החברה העירונית יעד, האמונה על  ביצוע פרויקטים גדולים של שיפוץ ושדרוג בעיר, לצד בינוי במוסדות ציבוריים, כמו אגפים חדשים לבתי ספר, גני ילדים, מגרשים ואולמות ספורט.

יעד היא הזרוע הביצועית של עיריית גבעתיים. בראש דירקטוריון החברה עומד המשנה לראש העירייה מושיק גולדשטיין. בתאגיד מי גבעתיים ציינו, כי הפרויקטים המובילים השנה הם שדרוגי קווי המים והביוב ברחוב ריינס, במקטע שבין הרחובות הכנסת ובן גוריון, וברחוב עליית הנוער, במקטע שבין הרחובות התע"ש והל"ה. בנוסף, יושלמו עבודות שיקום תשתיות המים והביוב ברחובות טייבר, מורדי הגטאות והמעורר, שהחלו ב-2022. ברחוב טייבר ביצעה חברת יעד, בשיתוף העירייה, גם עבודות שימור לעצי הפיקוס המיתולוגיים. 

במקביל לעבודות התשתית, בתאגיד הבטיחו לשים דגש על שיפור השירות לתושבים, תוך מיקוד בשירותים הדיגיטליים. במסגרת זו, יורחב השימוש בשירותים אלה לטפסים דיגיטליים להחלפת שמות המשלמים את חשבונות המים ועדכון מספר הנפשות בכל משק בית. בנוסף, יוגבר השימוש בוואסטאפ ובמסנג'ר, ויקוצר זמן ההמתנה למענה הטלפוני.

עוד עולה מתוכנית העבודה של התאגיד, כי יבוצע שדרוג משמעותי של מערכת המידע הגיאוגרפית, המאפשרת מיפוי אמין ומדויק של תשתיות המים והביוב, ובכך תשופר יכולתו של הצוות המקצועי לתחזק את המערכות, לפתור תקלות במהירות וביעילות, ולתכנן פרויקטים המותאמים לצורכי הפיתוח של גבעתיים.

"מי גבעתיים שדרגה תשתיות מים וביוב ביותר מ-100 רחובות בעיר, בהשקעה כוללת של יותר מ-150 מיליון שקל, בין השאר במערכת המים והביוב העירונית - ממערכת מיושנת מימי הקמת העיר, למערכת חדישה ומתקדמת, המאפשרת הולכה רציפה של מים וביוב עם מינימום תקלות וכן אספקת מים באיכות גבוהה", ציין יו"ר דירקטוריון התאגיד נעם גבריאלי.