"יש לפעול להגברת הביטחון האישי בעיר", דרש חבר מועצת עיריית רמת גן, אביהוא בן משה, בהצעה לסדר שהעלה בישיבת המועצה. לדבריו, "בתקופה האחרונה אנו עדים לתופעה ההולכת ומתרחבת בכל שכונות העיר, של גניבת רכבים ואופנועים", ציין בן משה. "תכירו את י', פנסיונר בן 78, שמתקשה ללכת. בשבוע שעבר יצא י' בשעת בוקר מוקדמת מביתו כדי להגיע ליעדו, אך עם יציאתו, התברר לו שרכבו נגנב על כל תכולתו".

לדברי בן משה, "י' לא לבד. באותו רחוב נגנבו באותו שבוע מספר כלי רכב, אבל עיריית רמת גן, על אגף הביטחון שלה, על המשטרה שלה, על המשמר האזרחי שלה, על המצלמות שלה ועל המוקד שלה - שומעת ושותקת". לטענתו, זה לא מסתיים רק במכת גניבות הרכבים והאופנועים. רימוני הלם נזרקים ברחובות לאור יום, בסמוך לגני ילדים ולמרכזים מסחריים. זו עליית מדרגה שלא זכורה לי כדוגמתה בעיר".

בנוסף, טוען בן משה, כי "רחוב חזון איש, הנמצא בין השכונות מרום נווה וגני מרום, הוא עוד דוגמה לאוזלת ידה של העיריה". לדבריו, "כבר ארבע שנים וחצי, העירייה שותקת נוכח התרבות תחנות האוטובוסים הפיראטיות שקמו באזור, מסכנות חיים ופוגעות באיכות חיי התושבים. רק עכשיו מישהו נזכר להגיש נגדם עתירה מנהלית".

ראש העירייה כרמל שאמה הכהן דחה את הטענות. לדבריו, "הסמכות למעצר גנבים נתונה רק בידי המשטרה. לצערי, לפקח עירוני אין סמכויות של שוטר. אנחנו עובדים בתיאום עם המשטרה. מדובר בגל גניבות, לא רק ברמת גן. בשל מחסור בחלקי חילוף לכלי רכב, מחירם עלה וזה הביא לעלייה במספר הגניבות במקומות שונים בארץ".

בנוגע לטענה על תחנות האוטובוס הפיראטיות, ציין ראש העירייה, כי הוחלט על התקנת מצלמות אכיפה לאורך רחוב חזון איש בצד של רמת גן, במטרה להטיל קנסות כספיים על אוטובוסים שיפעילו מנועים מעבר לזמן הנדרש להעלאת והורדת נוסעים. בנוסף, דורשת העירייה ממשרד התחבורה לפעול להקמת מסוף אוטובוסים חדש, אבל מדובר בהליך ממושך, שחייב להתבצע בהסכמה עם עיריית בני ברק. ברוב קולות חברי הקואליציה, הוסרה הצעתו של בן משה מסדר היום.