שבוע הנוער בגבעתיים יתקיים בשבוע הבא במתכונת מורחבת, עם שלל פעילויות ואירועים לבני הנוער. זאת, לאחר הפוגה של שלוש שנים בשל משבר הקורונה. בימים ראשון-שישי בני ובנות הנוער בעיר יוכלו ליהנות ממגוון אירועים וסדנאות בתחומי תוכן שונים במועדוני הנוער בית ריש, GVT HUB, שז"ר, BASE ובמוקדים נוספים ברחבי העיר. 

השבוע ייפתח בכנס חינוך בתיאטרון העירוני, שיתמקד במניעת אלימות והתנהגויות סיכוניות, במעמד ראש עיריית גבעתיים רן קוניק. בכנס ישתתפו צוותי חינוך מכל בתי הספר בעיר, צוותי תנועות הנוער, הנהגות הורים, נציגים ממחלקות העירייה השונות ונציגי משרד החינוך.

בין המרצים באירוע: ד"ר ימית אלפסי, שתציג מחקר אנתרופולוגי על חברות נטולות אלימות, רם נחמיה, שירצה על הנדסת תודעה ומסרי אלימות במדיה, ורועי ויל אבירם, שירצה על התמודדות וסיוע לנוער בסיטואציות שונות. מורים ומנהלים יתחלקו לצוותי דיון, ויקיימו סיעור מוחות על-מנת לאתר פתרונות למצבי סיכון בקרב בני נוער. 

בין האירועים הנוספים בגבעתיים: מרחבים פתוחים לשכבות הגיל השונות עם מוזיקה, אוכל ומשחקים; השקת קורס דיג'יי; סדנת גרפיטי; ערב ארקייד; סדנת אמן של הראפרית אקו והשקת קבוצת מוזיקה לנערות; סדנת אמן של גיא מזיג ועוד. בנוסף, תתקיים מסיבת גג לנוער עם ובלי צרכים מיוחדים במרכז למשפחות מיוחדות בפטאי, והרצאה להורי מתבגרים של שירי קניגסברג לוי, שתדבר על התמודדות עם חרם.  

ביום חמישי (23 בחודש) יתקיים ערב גאלה חגיגי לסיום שבוע הנוער בגן הפסלים, עם מתחמי ישיבה, דוכני מזון ומוזיקה. ביום שישי (24 בחודש) נציגי מחלקת הנוער יסיירו ברחבי העיר עם "אוטו שוקו" לסיום מתוק של שבוע הפעילות.

מנהל מחלקת הנוער ישראל נתנאל: "שבוע הנוער הפך לאבן דרך משמעותית בפעילות הנוער בעיר. בשבוע זה אנו מבקשים להציב את בני הנוער במרכז וליצור פעילויות שעונות לצרכיהם המגוונים. מטרת השבוע היא לבטא את כל פעילויות הנוער העירוניות, באמצעות מנהיגות הנוער ומעורבותו במרחב העירוני. הפעילויות נבחרות תוך התייחסות לרצונם של בני נוער, לצרכיהם ולעמדותיהם, ובהלימה למטרות וליעדים החינוכיים של מחלקת הנוער".