לכבוד יום המשפחה, ערכה עיריית רמת גן חמש חתונות של זוגות גאים מהעיר והעניקה להם תעודה המקנה להם זכויות והטבות זהות לאלה של זוגות נשואים. לטובת המהלך, הפך המרכז הגאה בעיר, הסמוך לבניין העירייה, למעין אולם אירועים, שבו התקיימו טקסי החתונה של הזוגות הנרגשים. בשיאו של האירוע, הוענקה להם תעודת "ברית הזוגיות".

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן: "רמת גן היא עיר של כולם, ומכילה בתוכה באהבה את כל צורות המשפחה. אנחנו מאמינים ב-100% סבלנות וסובלנות, ודווקא ביום המשפחה חשוב להזכיר זאת. אני קורא לראשי ערים ועיריות נוספים לאמץ את 'ברית הזוגיות', כצעד של שווין עבור הזוגות החד- מיניים. אנחנו ברמת גן נמשיך לחזק את הקהילה הגאה עם עשרות פעילויות המיועדות עבורם. דווקא בימים של קיטוב ופילוג, נכון להזכיר שהקהילה הגאה היא חלק מהרקמה האנושית של רמת גן. כך היה וכך יהיה".

לכבוד האירוע המרגש, הגיעו הזוגות למרכז הגאה, שקושט בפרחים, דגלונים ובלונים. את בני הזוג ליוו חברים ובני משפחה, לצד מחזיק תיק הקהילה הגאה בעירייה וחבר המועצה ישראל זרי. תעודת הזוגיות שהוענקה לבני הזוג בתום האירוע, מאשרת את רישומם כ"ידועים בציבור" בעיריית רמת גן ומעניקה להם זכויות, הטבות ומעמד שווה לכלל הזוגות בעיר, גם כאלה שאינם יכולים למסד את הזוגיות שלהם על פי המדיניות של מדינת ישראל. 

יצוין, כי רישום כ"ידועים בציבור" מאפשר לשפר את רמת השירות הניתנת לתושבים על ידי מחלקות העירייה השונות והתאמת השירות לצורכיהם. הכרה זו היא חלק מהמדיניות של הנהלת העירייה, להכיר בצרכים ובאורחות החיים המגוונים של תושביה, באופן שוויוני, ללא הבדל דת, גזע, לאום, מין או נטייה מינית, כראוי במדינה דמוקרטית. על מנת לאפשר לזוגות את החוויה המקסימלית ביום המרגש זה, צלם מקצועי ליווה ותיעד את החתונות, כשברקע התנגן השיר שבחר כל אחד הזוגות במיוחד לרגע המרגש הזה.