במסגרת האירועים לציון 100 שנה להיווסדה של רמת גן, יוארו בפורים שלושה בניינים אייקונים בעיר למשך חמישה ימים (9-5 במרץ בין השעות 18:00-22:00). אחד מהם הוא מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית, שיואר במיצג וידיאו ארט צבעוני ומרהיב, המבוסס כולו על בינה מלאכותית באנימציה ותלת ממד. המייצג יוצר מסע ויזואלי בין סגנונות אמנות מכל העולם, החל מאמנות קלאסית ועד לאמנות עכשווית.

הבניין השני שישתתף בפרויקט הוא בניין המשטרה המיתולוגי ברחוב ז'בוטינסקי, המצוי בשלבי שיפוץ סופיים, לקראת חזרת תחנת המשטרה למתחם. המיצג יספר את סיפור הפריצה של מחתרת האצ"ל לבניין משטרת המנדט הבריטי באפריל 1946, אז פרצו אנשי האצ"ל לתחנה עם משאית, במטרה לשדוד את מחסן הנשק של התחנה. בפעילות נהרגו שלושה מאנשי האצ"ל, אך המשאית העמוסה בכלי נשק לא נתפסה. סיפור הגבורה יסופר באמצעות תמונות שאוירו ועוצבו על ידי אמנים שונים, תוך שימוש באנימציה מעולם גיבורי העל.

הפרויקט השלישי יהיה בכיכר רמב"ם, המצויה בשלבי שיפוץ סופיים. סביבת הכיכר תהפוך למייצג אינטראקטיבי שיעוצב על ידי הקהל הרחב, באמצעות אנימציה המדמה את הסביבה האורבנית של רמת גן. הקהל הרחב יוכל לצייר, לצבוע ולאחר מכן לסרוק את הציור ולראות איך האיור מתעורר לחיים ומוקרן על גבי המבנים.

"אנחנו ממשיכים עם קונספט בניינים מספרים, שהחל בחנוכה עם בניין עלית המפורסם ומבנים נוספים בעיר. לרגל פורים, החלטנו לעטות תחפושות על חלק מהמבנים האייקונים בעיר - בניין המשטרה, בניין המוזיאון וכיכר רמב"ם המחודשת", ציין ראש העירייה כרמל שאמה הכהן.

חבר מועצת העירייה עו"ד אביהוא בן משה יצא נגד המיזם, בשל עלותו הכספית הגבוהה, לטענתו. "אתם בעד לשרוף 2,744,224 שקל עלות תחפושת לשלושה בניינים בעיר בחג הפורים? לא עדיף בסכום המטורף הזה להחזיר מאות שעות הוראה לבתי הספר היסודיים, שקוצצו בתקציב 2023?", הוא שאל במשאל תושבים שקיים מטעמו.