עיריית רמת גן דורגה במקום הראשון במדד הדיגילוקאלי, שפותח על ידי חברת הייעוץ Deloitte, בשיתוף עם המרכז הבינתחומי הרצליה. המדד בודק את היצע השירותים הדיגיטליים לתושבים ולבתי העסקים ב-255 רשויות מקומיות בישראל. 

במדד נסקרים 38 קריטריונים שונים בתחום השירות הדיגיטלי, בתחומים כמו שירות לתושב, שירות לעסק, נגישות ושירותי תכנון והנדסה. על פי המדד, לראשונה מאז פרסומו, זו הפעם הראשונה שרשות עומדת בכלל הסטנדרטים. רמת גן, שדורגה בשנת 2018 במקום ה-24, עברה תהליך פיתוח, תוך הטמעת פתרונות דיגיטליים וטכנולוגים. על פי המדד המחמיר, המציב אותה במקום הראשון והמחייב. 

את הפיתוח מוביל מנהל אגף המחשוב בעירייה קובי נוח. השינויים מאפשרים לתושב לקבל ולפגוש את הרשות בצורה מקוונת כמעט בכל תחום אפשרי - מהגשת בקשה להיתר בנייה, דרך ביצוע פעולות במגוון שירותי הרשות, שיגור טפסים דיגיטליים, תשלומי ארנונה וקנסות, ועד לזימון תורים ורישום למסגרות החינוך העירוניות. בנוסף, אימצה העיר בתוך ארבע שנים בלבד מגוון טכנולוגיות של אבטחת מידע, תקשורת ופריסת סיבים, מערכות ניטור ובקרה. זאת, בעשירית מהתקציב לשינויים אלה בערים בעלות מדד סוציואקונומי דומה. 

המדד הדיגילוקאלי של חברת DELOITTE פותח בשנת 2017 ומסייע למספר רב של רשויות מקומיות בישראל לשפר את השירות הדיגיטלי לתושב ולעסק באופן משמעותי. במסגרת המדד, נאספו נתונים רבים על הרשויות המקומיות בישראל, והוא מתבסס בעיקרו על בחינת השירותים הדיגיטליים המוצעים באתרי האינטרנט וברשתות החברתיות.

"אנחנו שמחים וגאים על ההישג המשמעותי, ועוד יותר על איכות השירות שהתושבים מקבלים", מציין ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן. "על ההישג המרשים הזה מגיע יישר כוח לרבים ובראשם למשנה לראש העירייה ומחזיקת תיק המחשוב עדנה וידל ולמנהל אגף המחשוב קובי נוח".