עיריית רמת גן הודיעה על מבצע להנפקת תווי חנייה דיגיטליים. המשמעות היא, שבעירייה החליטו להיפרד ממדבקות תווי החנייה המודבקים על השמשה הקדמית של הרכב. החל מה-1 באפריל, יונפקו תווי החנייה החדשים באופן וירטואלי בלבד.

במסגרת המהלך, כל תווי החנייה שנקוב בהם תאריך יישארו בתוקף עד לתאריך המצוין על גבי התו. בעירייה הבהירו, כי תושבים ותושבות שברשותם תו חנייה בתוקף, אינם נדרשים להגיש בקשה מחודשת. עוד ציינו בעירייה, כי תווי החנייה הדיגיטליים מקנים את אותן הזכויות של מדבקות תווי חנייה מודפסות, שהונפקו עד כה.

כאמור, החל מה-1 באפריל ניתן יהיה להגיש בקשה לתו חנייה באמצעות האתר העירוני. לאחר שהבקשה תאושר, התו הווירטואלי יעודכן אוטומטית בכל מערכות העירייה ויישלח למגיש הבקשה במייל. 

בינתיים, ברמת גן ממתינים לאישור משרד הפנים להעלאת תעריפי החנייה לתושבי חוץ ל-12.90 שקל לשעה. ההחלטה התקבלה במועצת העירייה במסגרת תיקון חוק העזר העירוני והיא תיושם רק לאחר קבלת אישור משרד הפנים. יצוין, כי בעקבות אישור משרד הפנים, בתל אביב החלו ליישם כעת את ההחלטה שהתקבלה במועצת העירייה לפני כ-שנה, ובאזורים במרכז העיר החנייה בכחול לבן יזנק תעריף החנייה לתושבי חוץ מ-6.70 שקלים לשעה ל-12 שקל לשעה.