לספארי ברמת גן הצטרפו שתי נקבות אמו – אם ובתה, שהגיעו מהנגב-זו בבאר שבע. האמו, העוף השני בגודלו אחרי היען, נמצא רק באוסטרליה. יש לו כנפיים, אבל אין באפשרותו לעוף מהר בשל משקלו - יכול להגיע למשקל של 40 ק"ג. עם זאת, רגליו של האמו חזקות, ומבין כל העופות, האמו הוא היחיד שיש לו שרירים ברגליים, מה שמאפשר לו לרוץ מהר ולהגיע עד כ-20 קמ"ש וגם לבעוט בחוזקה, מה שעלול להיות מסוכן למטפלים.

ההכנות לקליטתן של נקבות האמו נמשכו כשנה. הן שוכנו בחצר האוסטרלית, סמוך לקנגורו, שם המתין להן אמו זכר, שעדיין חושש לגשת אליהן. נכון לעכשיו, הם נמצאים בחצרות סמוכות. הם יכולים להריח, לראות ולגעת זה בזה, וכשהחששות יתפוגגו, ניתן יהיה לחבר ביניהם ואולי אפילו למצוא כמה ביצים ירוקות בעתיד. אגב, קן של ביצי אמו יכול להכיל גם עשר ביצים גדולות, מהן יבקעו בסופו של דבר אפרוחי אמו. כמה ימים לאחר בקיעתם, האב המסור יצטרך להגן על האפרוחים וללמד אותם כיצד למצוא מזון ולהסתדר בגפם.

על מנת שזה יקרה, לזכר האמו יש הכנות חשובות לעשות. הוא צריך לרענן את ריקוד וקולות החיזור שלו, כדי שהנקבות יתרשמו לטובה ויהיו מוכנות להזדווג עמו. אם הן לא תתרשמנה, הן עלולות להיות אגרסיביות כלפיו, כפי שנקבות אמו נוהגות לעשות. בנוסף, בגלל שאצל האמו הזכר הוא הדוגר הבלעדי במשך כ-50 יום, בתקופה זו הוא לא יכול לאכול בכלל. לכן, כדאי שיגיע מוכן למשימת חייו, הוא צריך לעלות במשקל, שכן בתקופת הדגירה הוא עלול להשיל עד מחצית ממשקל גופו.