"פארק עתידים תל אביב, שם לעצמו כמטרה להיות בית בעל ערך לפעילות חדשנית פורצת דרך, במגוון תחומים ביניהם בתחום הסביבה והאקלים. אנחנו נלמד מהניסיון של אוניברסיטת תל אביב מבעלי של הפארק, שהכריזה לאחרונה, שצריכת החשמל שלה צפויה בעוד מספר שנים להתבסס על מקורות אנרגיה ירוקה בלבד, השאיפה שלנו ליישם זאת גם אצלנו בפארק", אמר מנכ"ל פארק עתידים תל אביב אייל גרין בעת ביקור של נשיא אוניברסיטת תל אביב פרופ' אריאל פורת בפארק.

הנהלת פארק עתידים תל אביב בניהולו של אייל גרין אירחה את פרופ' אריאל פורת נשיא אוניברסיטת תל אביב, שהגיע לביקור ראשון בפארק יחד עם אופיר פינס-פז ראש המכון לשלטון מקומי באוניברסיטת תל אביב. כידוע פארק העסקים הינו בבעלות אוניברסיטת תל אביב ועיריית תל אביב ומשכך ישנו שיתוף פעולה הדוק ועשיה משותפת במגוון תחומים. "אנחנו פועלים כל העת לחיזוק שיתוף הפעולה בין פארק עתידים תל אביב ואוניברסיטת תל אביב. פארק העסקים הינו זירת החדשנות של העיר בשל היותו עוגן מרכזי לנדל"ן מניב של החברות המובילות והחדשניות בכלל ובגוש דן בפרט, בדיוק כפי שאוניברסיטת תל אביב הינה גוף המחקר המוביל בישראל, שעסוק כל העת בקידום מחקרים חדשניים פורצי דרך" לדברי   אייל  גרין מנכ"ל פארק עתידים תל אביב.

פרופ' פורת חשף בפני הנהלת הפארק את הפרויקט החדשני בתחום האקלים והסביבה, שהאוניברסיטה תוביל בשנים הקרובות,  צריכת חשמל בקמפוס ממקורות אנרגיה ירוקה. אייל גרין מנכ"ל הפארק סיכם עם נשיא האוניברסיטה, שבהתבסס על הידע והניסיון בנושא שתצבור האוניברסיטה, גם בפארק ישאפו להיכנס לפרויקט משמעותי שכזה. " פארק עתידים תל אביב, שם לעצמו כמטרה להיות בית בעל ערך לפעילות חדשנית פורצת דרך, במגוון תחומים ביניהם בתחום הסביבה והאקלים. אנחנו נלמד מהניסיון של אוניברסיטת תל אביב הבעלים של הפארק, שהכריזה לאחרונה, שצריכת החשמל שלה צפויה בעוד מס' שנים להתבסס על מקורות אנרגיה ירוקה בלבד, השאיפה שלנו ליישם זאת גם אצלינו בפארק". הכריז גרין.

נשיא האוניברסיטה קיבל מגרין, סקירה על החברות המובילות והחדשניות שמאכלסות את הפארק, בניהן חברות הייטק רבות העומדות בחזית הטכנולוגיה, כמעבדת החדשנות של רנו ניסאן מיצובישי, טסלה, חברת ניהול ציי הרכב הבינלאומית רוזמן הנדסה ומגוון של סטארט-אפים וחברות חדשניות מתחום התחבורה, המפתחים חידושים פורצי דרך. כמו כן הם קיימו סיור בסיטיזון מעבדת החדשנות לטכנולוגיות עירוניות מיסודן של עיריית תל אביב ואוניברסיטת תל אביב הממוקמת בפארק. "ישנן ההזדמנויות רבות לעשייה משותפת לטובת הקמת סטארטאפים חדשים, קידום החדשנות העירונית, וחיבור העשייה האקדמית לצרכים ובעיות אמיתיות שכולנו חווים ביומיום, דרך אתגרי העיר, התחבורה, האנרגיה, הביטחון ועוד. הסביר גבי קמינסקי מנכ"ל הסיטיזון " אוניברסיטת תל אביב היא מוסד המחקר המוביל בישראל בתחומים שהם בחזית העשייה העירונית - בינה מלאכותית, טכנולוגיות אקלים וסביבה, סייבר ועוד - לכולם הפוטנציאל לסייע לפתור אתגרים עמם מתמודדות ערים בכל רחבי העולם."

בסיום הביקור סיכמו בניהם מנכ"ל הפארק ונשיא האוניברסיטה על הרחבת שיתופי הפעולה וכן על שמירת תמהיל העסקים בפארק לחברות טכנולוגיות מובילות וחדשניות עם התרחבות לתחומי הסייבר והאקלים.