קבוצת GRAY מתרחבת ומודיעה פתיחת מועדון הופעות חדש "GRAY עתידים TLV", בפארק עתידים תל אביב, אשר בבעלות עיריית ת"א ואוניברסיטת תל אביב. המועדון החדש, שעתיד להיפתח בהמשך השנה, הינו המועדון הרביעי של הקבוצה אחרי יהוד, מודיעין והמועדון במרכז תל אביב.

שטח המועדון החדש יהיה 1300 מ"ר והוא יכיל 600 מקומות ישיבה ו-1,100 מקומות עמידה. המועדון יארח הופעות חיות של מיטב אמני ישראל, מופעי סטנדאפ והרצאות - ויספק לקהל חוויה תרבותית מוזיקלית יוצאת דופן, לצד מטבח שף עם תפריט מזון ומשקאות. עלות ההשקעה בפתיחת המועדון 9 מיליון שקלים.

מקבוצת GRAY נמסר: "GRAY שמה לה למטרה לקדם ולפתח את עולם התרבות והמוזיקה בישראל. אנחנו שמחים על ההתרחבות ונרגשים להביא מוזיקה ותרבות איכותית לקהלים נוספים. המיקום של המועדון החדש נבחר בקפידה. פארק עתידים תל אביב ממוקם במיקום אסטרטגי, שיאפשר לכל תושבי תל אביב והסביבה להגיע אליו בקלות ובנוחות. בפארק יש גם חנייה בשפע לנוחות המבלים."

אייל גרין מנכ"ל הפארק: "החזון של פארק עתידים תל אביב, מעבר להיותו פארק עסקי שמהווה בית לכ-8,000 עובדי החברות מובילות במשק הישראלי, הוא להפוך למרכז תרבות בילוי ופנאי לתושבי תל אביב בכלל ובפרט לתושבי צפון תל אביב. פתיחת מועדון גריי בפארק היא רק יריית הפתיחה, בקרוב אנחנו עתידים לפתוח גם רופ טופ שישמש מקום אירוח טרנדי לבילויים, יפתחו חנויות קמעונאיות ועוד. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם קבוצת GRAY ומאחלים להם בהצלחה".