מועצת הנאמנות של התיאטרון הקאמרי הכריזו על מינויה של יפעת צחי-קיראל כמנכ"לית החדשה של תיאטרון הקאמרי, במקומו של רן גואטה.

ההחלטה התקבלה בהתאם לשטר ההקדש של הקאמרי: לאחר דיונים של הועד המנהל והתייעצות עם רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו וחילי טרופר, שר התרבות והספורט.

יפעת צחי-קיראל, מכהנת ב-16 השנים האחרונות כמנכ"לית תיאטרון ירושלים. בניהולה הצעידה את תיאטרון ירושלים להיות אחד המוסדות הבולטים בישראל. בעברה כיהנה צחי-קיראל בתפקידים בכירים בחדשות 10, חברת צ'רלטון לשידורי ספורט, במינהלת ההקמה של הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, ובתפקידים בכירים נוספים בשוק התקשורת.

״אני מודה לכל חברי הועד המנהל, לראש עיריית תל אביב- יפו, רון חולדאי, וליו״ר הועד המנהל, ליאורה מינקה, על הבחירה. אני רואה בתפקיד כבוד ואתגר גדול", אמרה המנכ"לית החדשה.

חילי טרופר, שר התרבות והספורט: ״ברכות ליפעת צחי-קיראל על בחירתה לשמש כמנכ״לית תיאטרון הקאמרי״.

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו המשמש גם כיו"ר מועצת הנאמנות: "הקאמרי הינו ספינת הדגל של התרבות במדינת ישראל. בטוחני כי יפעת בעלת הניסיון והכישורים, תוביל את התיאטרון לשיאים חדשים".

ליאורה מינקה, יו"ר הועד המנהל תיאטרון הקאמרי: "אנו שמחים במינויה של יפעת צחי קיראל. יפעת מגיעה לתיאטרון מוביל, ויחד עם הניהול האומנותי המשובח שלנו, ועם ניסיונה הרב וכישוריה המוכחים, נצעיד את הקאמרי להישגים בעולם התרבות בישראל."