פסטיבל הפיסטוק הראשון של ישראל יוצא לדרך ומגיע ל"שרונה מרקט" ליומיים של קינוחים בלתי נשכחים על טהרת הפיסטוק. האירוע יתקיים בימים חמישי ושישי, ה-17 וה-18 בנובמבר, בהם תמלא רחבת המרקט בשלל דוכנים שיציעו מוצרים שהוכנו במיוחד לפסטיבל, כולם על טהרת הפיסטוק. תוכלו למצוא שם, בין היתר, את "פנינה פאי", הפטיסרי האשדודי וקרואסון הפיסטוק המפורסם שלהם, גלידת אוטלו, העוגיות של חן קופרמן ועוד רבים וטובים.

כך למשל תגיש רשת 'מקס ברנר' שהשיקה בימים אלה תפריט ספיישלים חדש וייחודי המבוסס על טהרת הפיסטוק, את המנות הבאות: מילקשייק פיסטוק – מילקשייק פיסטוק בתוספת גלידת וניל, שברי פיסטוקים קלויים וקצפת. 36 ₪. מילקי פיסטוק - שכבות של גנאש פיסטוק, שברי שוקולד לבן, קראמבל עוגיות, קצת ושברי פיסטוק קלויים. 64 ₪. פאדג' קוקי פיסטוק – עוגיית פאדג' שוקולד לבן חמה וענקית במילוי קרם פיסטוק, מוגשת על שוקולד חלב חם עם גלידת וניל, קצפת, כדורי וופל ושוקולד חם מעל. 68 ₪. וופל פיסטוק ושוקולד לבן – וופלים עם קרם פיסטוק, שברי פיסטוק קלויים, גלידת וניל, קצפת ושוקולד לבן חם ששופכים מעל. 66 ₪. לא קל.

הכניסה לאירוע חופשית

תפריט פיסטוק של מקס ברנר בפסטיבל הפיסטוק בשרונה מרקט 2022 (צילום: יחצ)
תפריט פיסטוק של מקס ברנר בפסטיבל הפיסטוק בשרונה מרקט 2022 (צילום: יחצ)

פסטיבל הפיסטוק, מתחם שרונה, מגן קלמן אלוף, תל אביב - יפו, 17 בנובמבר בין השעות 10:00 - 23:00, 18 בנובמבר בין השעות 09:00 - 15:00. הכניסה חופשית