ליאון אביגד, מייסד ובעלים משותף של מלונות בראון: "למרות שנתיים מאתגרות של קורונה, בשנת 2022 פתחנו מלונות באתונה, ערי החוף ובאיים, בקפריסין, באילת וכמובן בתל אביב. אנחנו גאים להשיק כעת שלושה מלונות חדשים שלכל אחד מהם אופי, סגנון ועיצוב ייחודיים. מלון DAVE DOWNTOWN ההיפסטרי והאדג'י בלב מתחם העסקים של יד חרוצים, מרחק הליכה משדרות רוטשילד המצטרף ל-5 מלונות DAVE הפועלים בהצלחה בארץ וביוון; מלון הפודים החדש WOM BEACH, המצטרף למלון WOM ALLENBI הוותיק, שניהם ממוקמים דקה מהים; ומלון תיאודור בראון הבוטיקי והמעוצב לעילא עם מסעדת שף מצוינת בלב מתחם הבילויים הרותח של הרצל-רוטשילד. עם פתיחתם עולה מספר מלונות בראון בישראל ל-25". 

דייב דאונטאון

דייב דאונטאון הוא בן חדש ומרהיב למותג הצעיר והנגיש של הקולקציה Dave – Son of a Brown, תחתיו פועלים בהצלחה דייב גורדון ודייב לוינסקי בתל אביב, Dave Red באתונה ומלון נוסף שנפתח בקיץ האחרון בעיירת החוף הציורית לוטרקי ביוון - Dave by the beach Loutraki. המלון ממוקם ברח' יד חרוצים 7, בלב אזור העסקים, מרחק 10 דקות הליכה מאזורי הבילוי והקולינריה החמים של העיר בשדרות רוטשילד והסביבה.

דייב דאונטאון מציע 49 חדרים מעוצבים המתאימים לאירוח יחיד, זוגי וזוג עם ילד בעיצוב אדג'י ובשילובי צבעים נועזים של אדום דם וירוק בקבוק עם חדרי מקלחת ושירותים משובצים בשחור-לבן. את המלון עיצב המעצב רובי ישראלי, שמיקם את ספריית האיקסים המפורסמת של בראון כך שניתן לראות אותה מבחוץ דרך חלונות הראווה הגדולים של המלון. הספריה משתרעת על קיר שלם בלובי, בו פזורים חפצי וינטג' שנאספו בשווקי פשפשים ברחבי העולם. לאונג' מעוצב מציע פינות ישיבה, אזור הקרנת סרטים וספורט על מסך ענק, שולחן פינג פונג, בר ומתקני קרדיו לאוהבי הכושר. לצד אלו יפעל בקרוב חדר ישיבות שישרת את אורחי המלון כמו גם את קהילת העסקים מחוצה לו.
מחיר ללילה זוגי: מ-600 ₪

WOM BEACH by Brown Hotels. twin pod (צילום: מקס קובלסקי )
WOM BEACH by Brown Hotels. twin pod (צילום: מקס קובלסקי )

WOM BEACH

WOM BEACH הוא מלון פודים חדש של בראון בשיתוף עם האחים היזמים והאדריכלים ליהי ודין גרסטנר, המציע חוויית נופש עדכנית עם 124 פודים מעוצבים פרטיים ליחידים ולזוגות, חדרי מקלחות ושירותים, מטבחים שיתופיים וחללי עבודה המשתרעים על פני שתי קומות בבית הטקסטיל, מול גן צ'ארלס קלור, טיילת הרברט סמואל והים התיכון.

כל הפודים מעוצבים בקפידה ומאובזרים במיטות מרווחות עם המזרונים של בראון, שכבר הפכו לשם דבר. המיטות הזוגיות גדולות במיוחד ומשתרעות על גודל 2X2 מ'. גם המצעים מגיעים בסטנדרט הגבוה של בראון מכותנה מצרית צפופה וצחורה. בכל פוד שולחן וכיסא, כיור, מזגן, שטח אחסון למזוודה וכספת פרטית מותאמת לגודל לפטופ, מגבות, מייבש שיער, חלוק רחצה וכפכפי ים. כל שלושה פודים חולקים חדר רחצה ושירותים לשימוש פרטי, אשר עובר ניקיון בין משתמשים. בכל קומה מטבחונים משותפים הכוללים מקרר, מיקרוגל, משטחי עבודה ומכונת נספרסו איכותית. בקרוב ייפתחו בלובי הבניין בר משקאות וחללי עבודה נוספים ובקומה השנייה רופ-טופ צופה לים עם ערסלים ופינות ישיבה ורביצה נינוחות.
מחיר ללילה: החל מ-220 ₪

Brown Theodor Hotel - Terrace room (צילום: אסף פינצ'וק)
Brown Theodor Hotel - Terrace room (צילום: אסף פינצ'וק)

תיאודור בראון

תיאודור בראון הוא מלון בוטיק קלאסי באווירה אינטימית עם חדרים רחבי ידיים ומפנקים, ארוחת בוקר עשירה ומסעדת שף מצוינת של תומר אגאי המוכשר – אלו החומרים מהם התחילה קולקציית בראון לפני 12 שנים ושוכללו במלון זה לכדי שלמות. המלון פתח את שעריו כשבוע לפני פרוץ הקורונה והכניסה לסגר הראשון, עבר לפעול במיזם ה-LIVING והיה לאחד המלונות המבוקשים למגורים בעת הקורונה וכעת, לאחר סיום הבניה ושיפוץ מקיף, הוא נפתח לקהל הרחב במלוא הדרו.

תיאודור בראון הוא מלון בוטיק חדש ומרהיב בן 34 חדרים הממוקם בלב הפועם של תל אביב. הבניין בהרצל 10 הוכרז כבניין לשימור ממורשת העיר הלבנה על ידי ארגונים שונים, ביניהם ארגון UNESCO העולמי. עיצובו נעשה ברוח המינימליזם המודרני תוך התבססות על עקרונות הבאוהאוס. עיצוב התיאודור הופקד בידי האדריכלית והמעצבת קדם שנער. הרעיון העיצובי מאחורי התיאודור שואב השראה מארכיטקטורת הבאוהאוס המקומית והקווים הגיאומטריים שלה ומפגיש את אלה עם סממני עיצוב עכשוויים הלקוחים מחיי הלילה והמועדונים. במלון בולטים השילובים השונים בין הלבן לשחור. הלבן מסמל את העיר הלבנה, הלוא היא תל אביב של תקופת הבאוהאוס. השחור הוא חיי הלילה התוססים והעשירים של תל אביב של ימינו. בלובי המלון פועלת בהצלחה CENA (צ'נה), מסעדה המגישה תפריט איטלקי-מגרבי של השף הנודע תומר אגאי ("סנטה קתרינה") לצד קוקטיילים משובחים. המסעדה פתוחה מדי ערב ובבקרים מוגשת בה ארוחת הבוקר לאורחי המלון, שנהנים מבופה שופע ועשיר.
מחיר ללילה זוגי: מ-820 ₪