שוק עתיקות מדליק, ממש כמו בחו"ל, יתקיים היום ברחבי שכונת שפירא ביוזמת ובשיתוף עם התושבים. דוכנים שונים עם בגדי וינטג' ויד שנייה, פרטי אספנות ועתיקות, רהיטים, צעצועים ומשחקים, נברשות, קרמיקה ופורצלן, פוסטרים ושלטים, מטבעות, שטרות ובולים, כלי מטבח, נחושת, חפצי אמייל ומציאות אחרות, יציעו את מרכולתם במחירים מצחיקים, ברחבי השכונה ובמרכז הקהילתי. 

בנוסף יתקיימו הופעות מדליקות עם בובות, ריקודים, שירה, ג'אגלינג ועוד המון הפתעות. ברחבת המרכז הקהילתי - טל חת התופרת עם ידי הזהב עם עמדת תיקונים ומחדוש בגדים, סדנת יצירה מחומרים משומשים להורים וילדים עם רות דמארי (12:00- 15:00) וכמובן, עמדת מיץ סחוט וטעים. הכניסה חופשית.

הקהל הרחב מוזמן להסתובב ברחבי השכונה הצבעונית עם המפה המאויירת, להפיץ לשכנים ולשכנות ולחפש מציאות שוות בין הדוכנים.

האירוע יערך במסגרת קמפיין "לא צריכ.ה", אשר מובילה הרשות לאיכות הסביבה וקיימות של עיריית תל אביב-יפו, הקורא לעודד מיחזור ומיחדוש בקרב תושבות ותושבי העיר. בתל אביב-יפו מעל ל-40% מהפסולת מועברת למיחזור והשבה וניצלת מהטמנה, כאשר מדי יום נאספים ברחבי העיר בממוצע כ-100 טון פסולת למיחזור שהופרדה על ידי תושבים ועסקים. מטרת הקמפיין אינה להפסיק לקנות, אלא לעצור רגע לפני ולחשוב האם באמת מדובר בצורך. לינק לאתר העירוני עם כל האירועים והפעילויות

מפת הדוכנים בגראז' סייל שפירא (לחצו על התמונה להרחבה) (צילום: ללא)
מפת הדוכנים בגראז' סייל שפירא (לחצו על התמונה להרחבה) (צילום: ללא)

גראז' סייל. שישי 2.12.22 בין השעות 11:00-15:00. הכניסה חופשית. לחצו על התמונה לפתיחת המפה הדיגיטלית.