לקראת פתיחת הקלפיות בפריימריז בליכוד שיתקיימו היום (שלישי) פורום 'מתלכדים ליהדות' מפרסם מסמך בו הם מפרטים את העמדות של המתמודדים השונים בסוגיות דת ומדינה. המסמך עוסק בנושאים שעלו על סדר היום כמו שמירת השבת במרחב הציבורי, הכרה ברפורמים, התנגדות להכרה בלהט"ב וכן פעילות למען חיזוק הרבנות הראשית.
לפי העולה מהמסמך, השרה מירי רגב וח"כ מיקי זוהר הם אלו שמובילים את הטבלה והם אלו שדאגו הכי הרבה למען שמירה על השבת, חיזקו את הרבנות וכן התנגדו להכרה ברפורמים. בהמשך הרשימה של השרים והח"כים שפעלו וקידמו את הנושאים האלו ניתן למצוא את השר יריב לוין, ח"כ דוד אמסלם, סגנית השר ציפי חוטבלי, השר איוב קרא וח"כ אורן חזן.


 
 בהמשך הטבלה מופיעים השרים והח"כים שפעילותם הייתה חלקית עבור נושאים מסוימים ומאידך התנגדו לנושאים אחרים. בתחתית הטבלה נמצאים השר צחי הנגבי, ח"כ שרן השכל, ח"כ ענת ברקו וניר הירשמן, שלטענת פורום 'מתלכדים ליהדות' הם לא פעלו לקידום הנושאים האלו, ואף פעלו נגדם.
כמו כן נבדקו גם שמות חדשים שמתמודדים לרשימת הליכוד כמו גדעון סער וראש עיריית ירושלים לשבר, ניר ברקת. בנוסף, בודקו בפורום גם את המתמודדים על משבצות הצעירים, נשים ועולים.

בפורום קראו למתפקדי הליכוד לבחור בפריימריז את המועמדים אשר פעלו על מנת לקדם את הנושאים החשובים האלו, על מנת שימשיכו לקדם אותם גם בכנסת הבאה, נחמיה טנג'ר פעיל בפורום 'מתלכדים ליהדות' "ערכי תנועת הליכוד עוד מימי מנחם בגין היו תמיד מזוהים עם המסורת והיהדות, והליכוד תמיד פעל לחזק את היהדות של מדינת ישראל.
ברור שזהו רצון בוחרי הליכוד ומתפקדיו, ולכן חשוב לנו להביא לידיעת הציבור מי הנציגים שהוכיחו את נאמנותם ומחויבותם לערכים החשובים האלה על מנת שתחום קריטי כל כך כמו יהדותה של המדינה שנמצא תחת מתקפה מסיבית של ארגוני השמאלי הליברלי יבוא לידי ביטוי גם בשיקולי המצביעים בבחירת נציגי תנועת הליכוד לכנסת" הוסיף טנג'ר.