שלום, אני בן כספית ואני היום השוטר הרע.

ראש הממשלה נתניהו אמור היה לתת ראיונות חג לכלי התקשורת הישראלים, עיתונים, אינטרנט, טלוויזיה וכאלה.

ברגע האחרון הוא ביטל את כל הראיונות האלה, למה לו ראיונות עכשיו. במקום זה, הוא העלה לפייסבוק שלו סרטון בן שתיים וחצי דקות בו הוא מתאר את כל הישגיו בשמונה נושאים שונים, כולל ההישג האדיר בנושא האיראני.

לאתר של 103 FM

במקביל, אנחנו מתבשרים על הורדה דרמטית במיסים על בירה ואלכוהול, כדי שגם אנחנו נוכל להיות כל כך מרוצים. בקיצור, איך אמרה בזמנו מירי רגב, לחם ושעשועים להמונים. נוריד כמה שוטים של וודקה זולה, נכנס לפייסבוק של הקיסר ונהיה מאוד מרוצים מעצמנו. שנה טובה וחג שמח.



 שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב.

 יש מעשי גבורה שמתגלים בשדה הקרב. יש מעשי גבורה שמתגלים מול בית בוער או גלי ים סוערים, כאשר ברגע אחד אדם מחליט שהוא מוכן לסכן את חייו כדי להציל אדם אחר, חבר או זר גמור.

 אבל יש מעשי גבורה אחרים. אהרן קרוב היה מהפצועים הקשים ביותר של עופרת יצוקה לפני שבע שנים. הוא היה קצין  צנחנים צעיר שהתחתן בתוך ימי המבצע ולמחרת חופתו שב אל חייליו ברצועה.

 אחרי שבועיים נכנס לבית ממולכד ונפגע אנושות בראשו. הרסיס ריסק את הגולגולת והפנים ופגע במרכזים חיוניים במוח . בנס נשאר בחיים. חשבו  שיישאר נכה קשה לצמיתות, הוא חשב אחרת.

 לאט לאט חזר. למד ללכת, למד לדבר, יש לו כבר שלושה ילדים. ואז הוא רצה לחזור לשירות מילואים ביחידת חי"ר, אבל צה"ל לא התלהב. אז עכשיו הוא חוזר לשירות מילואים ביחידת מודיעין.

 אם שאלתם עצמכם איזהו גיבור? אהרן קרוב גיבור.