ביום שבת סתווי, טרום ערב פסח, ישבתי עם חברותיי הטובות לאחת משיחות הפרלמנט המסקרנות שלנו ודנו בסוגיה מחרמנת ומדאיגה בו זמנית: 69, או אם תרצו באותיות ולא במספרים - מין אוראלי. גברים רבים היו רוצים להיות זבוב באוויר התל אביבי במהלך השיחה הזאת, ולא בכדי. המלצר שלנו כמעט הפיל פעמיים, בטעות, את השתייה מרוב מבוכה, ופעם נוספת נראה היה שהוא מתאמץ להכין אוריגאמי מהמפיות שבשולחן הסמוך, רק על מנת להקשיב ולהחכים.



אז גברים, הסכיתו ושמעו: אנו, בנות המין היפה חופרות על כל נושא שבעולם, לעתים יותר מחפירות הרכבת הקלה בתל אביב, אבל כשזה מגיע לשיחות על סקס אנחנו ממש כמו שאתם מדמיינים. אנו לוקחות אתכם בסיבוב, ואם יש כוס גוורץ לידינו - אז אבוי לאוזניי הסובבים. הם, בניגוד למלצר שלנו, באמת יצטרכו מפיות בהישג יד בשל התגובות הפיזיולוגיות של גופם.



אז בואו ננסה להישאר מפוקסים, והנה כללי הזהב שלנו (לגזור ולשמור):



* האגדות האורבניות ש"נשים לא אוהבות למצוץ" - כשמן כן הן - אגדות. אנחנו אוהבות, וכל ירידה היא לצורך עלייה כמובן. עם קונדום, בלי קונדום, מה שחשוב זה שיהיה איזשהו רגש באזור ורצוי היכרות מינימלית עם הפרטנר.



* אנא רשמו את סעיף זה באייפון, במגבת הרב פעמית שלכם, באאוטלוק או במחשב בעבודה - כל מקום שיגרום לכם לשנן זאת בעל פה, גם באמצע מארב בעזה: אנו מגלות סלידה מהדברים הבאים - גדול מדי, קטן מדי, עבה מדי, צר, שיחי וקוצני מדיי (יש לנו משלנו להתמודד וזה מספיק מאתגר), בעל ריח מר, בעל טעם מר. הרעיון המנחה כאן פשוט - נאה דורש, נאה מקיים. אם אתם רוצים אותנו אסתטיות - אנא התנהגו בהתאם. אנו לא מתלוננות על מפגש מורט עצבים אצל אנוצ'קה הקוסמטיקאית, אז גם אתם יכולים להתעלות על עצמכם ולגלות רגישות בסיסית. לכו תטפחו את שמוליק שלכם. הוא לא עוד איבר, הוא ה- אחד ולכן דורש תשומת לב מיוחדת. 



כל ירידה היא לצורך עלייה. צילום: אילוסטרציה




* השתמשו בדיבור נכון ומגרה. ולא, "בא לך גרון עמוק?" אינו נופל בקריטריון זה. גם שאלה בנוסח "אפשר לגמור לך על הפנים/חזה/ תחת/ אוזן/ גבה- יכולה ממש להוריד חשק אם איננה נאמרת בהקשר הנכון.


מה ששנוא עליך אל תעשה לזיוניך


* שימו לב לפרטנרית שלכם, הקשיבו לגופה הנע ונד על עליכם, שימו לב שאתם מענגים אותה גם קצת עם האצבעות (זה כבר טור בפני עצמו), דברו אליה ואל תשכחו שהומור קל תמיד יכול להוסיף, גם אם אתם לא חווים בדיוק את מה שראיתם בסרט הכחול האחרון שצפיתם בו.



* ואפרופו סרט כחול - אנו לא שחקניות פורנו, אלא טובות יותר מהן. אבל תנו לנו שנייה להתבטא. ובמטותא מכם, תפנימו: אם האישה שאיתכם לא רוצה אוראלי - היא פשוט לא רוצה. פעולה כמו למשוך את שערות ראשה כלפיי מטה בלי לתת לה את היכולת לעלות מהצלילה הכפויה הזאת, עשויה להיגמר בסטירה מצלצלת בפנים. אני מהמרת שאם הייתי דוחפת את ראשו של גבר בעל כורחו למפשעותיי, התגובה שלו הייתה: "באמאשלך שחררי".


אז בחייאת- מה ששנוא עליך, אל תעשה לזיוניך.



ובחזרה לאותה השבת, בשולחן ההוא בבית קפה התל אביבי, במהלכה ערכתי סקר קצר בקרב הנשים וקיבלתי תשובה פולנית גורפת אודות הסוגיה: "אין לנו בעיה לרדת" (אפשר את זה ביותר מבאס?), "אבל רצוי שזה יהיה מאהבה" (יש את זה ביותר דביק?). אז גברים יקרים, תגרמו לנו להתאהב בכם, אפילו לכמה שעות, זה ישתלם לכם בחוויה שתיזכר לדקות, ללילות ואולי אפילו לדורות.