נולדתי בבית דתי אורתודוכסי (בכל פעם שאכתוב דתי תרשו לעצמכם לקרוא אותרתודוכסי), גדלתי בבית דתי והתחנכתי בבתי ספר דתיים (בוגרת אולפנת אלקנה), אני עדיין דתיה. אף על פי כן, מעולם לא גיליתי עניין במפד"ל ומעודי לא חפצתי להיות חלק מהקמפיין של המפלגה הזו אבל בשבוע שעבר נגררנו לשם, אני ומשפחתי, מבלי שבקשו את רשותנו.



בשל העובדה שאנחנו שתי אמהות יש שיקראו למשפחה שלי 'משפחה חדשה', בעיני אין משפחה ישנה יותר ממנה – שני הורים, שלושה ילדים ושלושה חתולים, באמת שלא ראיתם דבר כזה בחיים שלכם? 



נכון להיום המפד"ל היא כבר לא מפלגה דתית לאומית, היא "הבית היהודי" ובראשה עומד נפתלי בנט שהוא אח. גם שאר המועמדים והמשוריינים ומתמודדי הפריימריז הם אחים. הקמפיין של ה'בית היהודי' באמצעות השאלה הכל-כך משעשעת – "מה דעתכם על נישואים חד-מיניים?", מגדיר את גבולות המשפחה.

כולם בפנים – נשים, גברים, חרדלים ודתיים לייט ומי שנשאר מחוץ למערכת האחאות המפותלת הזו הם 'הזוגות החד-מיניים' וה'משפחה אחרת' כלומר החד-הוריות, הלסביות, ההומואים הבי-סקסואלים והטרנסים - גם אלו שהם במקרה, דרך אגב, אחים ביולוגיים של משתתפי הקמפיין.
 

עכשיו, ברור לכם שהכל ספין, נכון? שהדבר היחיד שהוריו של הסרטון הזה רוצים ממנו זה שהוא יהפוך לוויראלי ומי שהופך אותו לכזה זה אנחנו שכועסים, נפגעים ושופכים את מררתנו בפייסבוק מבלי לשכוח לשים לינק לאתר 'כיפה' שמארח את הקמפיין המתועב הזה. 
 
התגובות לקמפיין נעות בין חמישים גוונים של צקצוקי לשון - לכולם אני רוצה להזכיר שלא יהיו פה נישואים אזרחיים ללהט"ב בגלל שלא יהיו פה נישואים אזרחיים לסטרייטים. אני בטוחה שלפחות לחלק מהמתמודדים ואולי אפילו לאח הגדול לא אכפת שאנשים להט"בים יקבלו זכויות אזרחיות מלאות. אבל אם הומואים יוכלו להתחתן אצל שופט בתוך חצי בג"צ גם סטרייטים יוכלו לעשות את זה. זה הדבר היחיד שבאמת מטריד את כל המפלגות הדתיות – נישואים אזרחיים לכולם.
 
'הבית היהודי' ואתר 'כיפה' - לכל אחד מקום מרכזי בתחומו בתוך המגזר הסרוג. הכוח שלהם בתוך המגזר כמעט אינסופי ובכל זאת הם בחרו להתגלצ' עכשיו בספין על גבן של לסביות והומואים דתיים, תת מגזר מוחלש ושנוא – מעטים מאתנו חיים בגאווה מחוץ לארון, רובנו נאנקים תחת נטל הסוד וההסתרה כשציפיות המשפחה והחברה גוזרים עלינו חיים של שקר ואומללות. אחרי אלפיים שנים של התעלמות בישיבות התיכוניות, באולפנות, בתנועות הנוער, בישיבות ההסדר, במכינות ובמדרשות הבחירה בספין הזה היא מחליאה. 
 
אז 'כיפה ו'הבית היהודי' - כשאתם מרשים לעצמכם להמשיך עם הפלברות על הלסביות וההומואים תזכרו מהם יחסי הכוחות, מי יושבים בכנסת ובממשלה ומי מסתגרים בחדריהם ומתכננים לשלוח יד בנפשם. תזכרו מי חזק ומי חלש, תזכרו לצידו של מי נמצא הקב"ה.

תזכרו שגם זה כתוב בתורה (שמות כ"ב 21-22):"כָּל אַלְמָנָה וְיָתוֹם לֹא תְעַנּוּן. אִם עַנֵּה תְעַנֶּה אֹתוֹ, כִּי אִם צָעֹק יִצְעַק אֵלַי - שָׁמֹעַ אֶשְׁמַע צַעֲקָתוֹ. וְחָרָה אַפִּי וְהָרַגְתִּי אֶתְכֶם בֶּחָרֶב, וְהָיוּ נְשֵׁיכֶם אַלְמָנוֹת וּבְנֵיכֶם יְתֹמִים."

קחו בחשבון שאנחנו קיימים ואנחנו מתכוונים לצעוק אליו.
 
הכותבת היא אמא לשלושה, לסבית ודתיה