שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב.


מגיעות ברכות ליחזקאל שטלצר, ראש מפלגת מגינים על ילדינו, שחרטה על דגלה את המלחמה בפורנו. לא כיון שהקים מפלגה כזו, ולא כי הנושא עצמו ראוי אבל לא מקימים מפלגה לכל נושא ראוי, אלא כי הוא הודיע שהוא פורש מהמרוץ וקורא למי שכבר החליט להצביע עבורו להצביע בשביל הבית היהודי.



אינני יודע אם בנט יזכה בתוספת משמעותית כתוצאה מהמהלך הזה אבל צעדו של שטלצר נכון. זה הזמן לקרוא להזויים למיניהם להודיע על פרישה ולמחוקקי הנסת הבאה לתקן את חוק הבחירות, באופן שיעודד פרישה מוקדמת.



נניח שהמפלגה למניעת פרי הדר, שרצה יחד עם המועצה להפצת אספרנטו ברשימה אחת שסימנה שלוש פעמים פ', תחליט לפרוש עד עשרה ימים לפני הבחירות - תזכה בגזר. ועד אז – מי שגבר שיפרוש עכשיו. חינם.




שלום, אני הילה קורח והיום אני השוטרת הרעה.

מעולם לא הצלחתי להבין את האנשים, ובמיוחד את המגזרים, שמעדיפים לסגור את העסקים המלוכלכים שלהם בינם לבין עצמם רק כדי לגלות שהם יצרו בלגן גדול ומלוכלך הרבה יותר. אני משתמשת כמובן במילים הכי נקיות שאני מוצאת.

היום קיבלנו הוכחה נוספת ל"מצוינות" השיטה: אז כל הכבוד לרבנים המכובדים שהחליטו להגלות עבריין מין, אב לחמישה, לעיר אחרת כעונש על חטאיו. כל הכבוד גם על ההחלטה להגלות אותו לבני ברק, אחת הערים המאוכלסות ביותר, עם הכי הרבה ילדים. העיקר שיישמר כבודו הבלתי קיים של המנוול.

בחקירתו הוא כבר הודה בתקיפתן של למעלה מעשר ילדות שתמימותן, ילדותן ולמעשה חייהן נלקחו בגלל ההחלטה השערורייתית של ה"רבנים".

במדינה מתוקנת לא רק העבריין היה נלקח למעצר אלא גם הם- שביצעו מעשים מגונים בילדות האלה לא פחות משהוא ביצע. והם קוראים לעצמם עוד יהודים.